Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:23:07 GMT

جهش تولید در مجتمع فولاد سنگان خواف

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۵۲۰۰

جهش تولید در مجتمع فولاد سنگان خواف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی امرایی مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان رضوی  گفت: این در حالی است که شیوع بیماری همه‌گیر کرونا بر صنعت فولاد جهان موجب افت تولید فولادسازان چین و اروپا شده است.

او افزود: کارکنان شرکت فولاد سنگان خراسان رضوی در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله و پیشگیری، موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه گندله به میزان ۳۸۱ هزار و ۹۳ تن در ابتدای امسال شدند و رکورد خوبی را در سال جهش تولید در کشور و منطقه ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان رضوی ادامه داد: این شرکت با ارسال روزانه بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ تن گندله به صورت حمل ریلی، علاوه بر شکستن رکورد ارسال گندله توسط حمل و نقل ریلی طی یک ماه قبل ضمن کاهش تردد حمل و نقل جاده ای، کاهش تصادفات و صیانت از محیط زیست، در جهت تامین مواد اولیه شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین فولادساز کشور گام برداشته است.

امرایی با تاکید بر نقش راهبردی و محوری فولاد سنگان در تامین مواد اولیه کارخانجات فولادی کشور بیان کرد: فولاد سنگان با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق شعار سال از طریق ایجاد اشتغال و رشد تولید، گام‌های خوبی در جهت پیشرفت و خودکفایی در زنجیره تامین فولاد ایران در آینده نزدیک بر می‌دارد.

او تصریح کرد: طرح عظیم ساخت کارخانه تولید کنسانتره با ظرفیت تولید پنج میلیون تن با وجود تشدید تحریم‌های اقتصادی و نبود مهندسان خارجی و همچنین مشکلات شیوع بیماری کرونا لحظه‌ای تعطیل نشد و توسط متخصصان توانمند داخلی با سرعت خوبی پیش رفت و تکمیل شد و تمامی تجهیزات مورد نیاز به کشور حمل شد و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.   بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریال برای بهره برداری از واحد تولیدی بنتونیت   مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان رضوی  احداث واحد تولیدی کنسانتره فولاد سنگان را یک جهش بزرگ در تولید این بخش ذکر کرد و تاکید کرد: در زمانی که دنیا به واسطه شیوع بیماری کرونا با تعدیل و افزایش نرخ بیکاری مواجه است افتتاح این کارخانه ۴۰۰ شغل مستقیم برای کشور و منطقه به ارمغان می‌آورد.

امرایی اظهار کرد: ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و پنج هزار نفر به صورت غیر مستقیم در شرکت فولاد سنگان خراسان مشغول به کار هستند.

او افزود: با وجودی که کمبود کنسانتره یکی از مشکلات مهم تولید کنندگان گندله طی سال قبل به شمار می‌رفت شرکت فولاد سنگان خراسان توانست با ثبت رکورد تولید روزانه ۱۵ هزار و ۷۵۰ تن بخش زیادی از مشکلات و کمبود‌های این بخش را در کشور کاهش دهد.

مدیر عامل شرکت فولاد سنگان خراسان رضوی ادامه داد: این شرکت در راستای مسوولیت اجتماعی مقابله با بیماری کرونا اقداماتی، چون تجهیز آزمایشگاه ویروس شناسی بیمارستان خواف، اهدای تعداد قابل توجهی دستکش، تب سنج، ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان و پرداخت ۱۳ میلیارد ریال به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد برای خرید دستگاه اکسیژن ساز کرد.

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه فولاد مبارکه اصفهان در منطقه سنگان خواف فعال است.

هزار و ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در واحد‌های گندله سازی و تولید کنسانتره شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان مشغول کار هستند و فعالیت این بخش برای پنج هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد مبارکه ویروس کرونا محیط زیست صنایع معدنی اشتغالزایی جهش تولید شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان فولاد سنگان خراسان رضوی شرکت فولاد سنگان خراسان بیماری کرونا شیوع بیماری نفر به صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال گذشته بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات ۲ گانه سازمان عمران شهرداری اصفهان واقع در مجتمع تولیدی صفه تولید شده است، اظهار کرد: این رقم بیشترین میزان تولید سالانه آسفالت طی ۵ سال گذشته (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷۲ درصدی میزان تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: آسفالت تولید شده طی سال ۱۴۰۲ معادل بار ۱۶ هزار کامیون بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مجموع ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال ۱۴۰۲ را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تولید آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری اصفهان تأثیر بسزایی بر کنترل قیمت این محصول استراتژیک در شهر اصفهان داشته است.

کد خبر 748330

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد