Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در پی انفجار یک خودرو بمب‌گذاری شده در منطقه وان ترکیه دو تن کشته شدند.

- شمار قربانیان ویروس کرونا در الجزایر هفت تن افزایش یافت.

- نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز -پنجشنبه- یک جوان فلسطینی را به بهانه اجرای عملیات زیر گرفتن یک سرباز صهیونیستی با خودرو در نزدیکی شهرک یهودی «نگوهوت» در غرب شهرک «دورا» واقع در جنوب شهر الخلیل هدف گلوله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- شمار قربانیان کرونا در جهان از ۳۰۰ هزار نفر گذشت.

- رئیس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا که به دلیل تخلف مالی تحت تعقیب قضایی قرار دارد، از سمت خود استعفا می‌دهد.

- نماینده چین در سازمان ملل متحد در واکنش به یاوه‌گویی‌های نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، تصریح کرد که واشنگتن حقی در برجام ندارد.

- مدیرکل سازمان تجارت جهانی از تصمیم خود برای کناره‌گیری از این سمت خبر داد.

- مقام‌های بهداشتی لس‌آنجلس از اجباری شدن استفاده از ماسک در این شهر خبر دادند.

- شمار قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۸۷ هزار نفر رسید.

- روزنامه واشنگتن‌پست نوشت که رئیس‌جمهوری آمریکا، وزیر خارجه این کشور را به ترک این وزارتخانه و کاندیداتوری در انتخابات سنا تشویق کرده است.

- یک مقام آمریکایی با ادعای این‌که ایران به ونزوئلا بنزین ارسال کرده است، گفت که واشنگتن با استناد به این مساله به دنبال اقدام جدید علیه تهران است.

- وزارت کار آمریکا اعلام کرده که طی هفته گذشته حدود سه میلیون نفر دیگر در سراسر این کشور برای دریافت حقوق و مزایای بیکاری به مراکز پرداخت درخواست داده‌اند.

- فرماندهی ستاد مشترک ارتش عراق از شهادت یکی از نیروهای حشدالشعبی در حمله تروریست‌های داعش خبر داد.

- مقام‌های پزشکی چین از ثبت سه مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر دادند.

-  منابع خبری از تهاجم جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به شرق یمن خبر دادند.

- عضو ارشد دموکرات در کمیته قضایی سنای ایالات متحده پیشنهاد دیدار مقام‌های تهران و واشنگتن در سطح وزرا برای کاهش تنش و تمرکز بر مقابله با ویروس کرونا را ارائه کرده است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران و ونزوئلا ترکیه رژیم صهیونیستی کرونا سنای آمریکا حشد الشعبی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند

یک رسانه عبری زبان نوشت صدها خانواده سربازانی که در غزه می‌جنگند، نامه‌ای به مقامات نظامی صهیونیست فرستادند و در آن خواستار حمله نکردن به رفح شدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو امروز -شنبه- نوشت: بیش از ۶۰۰ خانواده سربازانی که در غزه می‌جنگند، نامه‌ای به یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اشغالگر ارسال کردند و خواستار عدم تجاوز به رفح شدند.

خانواده سربازان صهیونیست به گالانت و هالوی گفتند: ما دیگر به شما اعتماد نداریم و ورود به رفح می‌تواند یک تله مرگبار باشد.

چندین مقام آمریکایی: اسرائیل پیش از آغاز حمله احتمالی به رفح، واشنگتن را مطلع خواهد کرد

چندین مقام آمریکایی به شرط ناشناس ماندن، اعلام کردند که اسرائیل پیش از آغاز حمله احتمالی به منطقه رفح در نوار غزه، واشنگتن را مطلع خواهد کرد.

براساس اخبار منتشر شده، اسرائیل قصد دارد در صورت آغاز حمله به رفح، آمریکا را در جریان طرح و روند مربوط به تخلیه غیرنظامیان از رفح قرار دهد.

به نقل از آناتولی، همچنین مقام‌های آمریکایی تاکید کرده‌اند که نگرانی واشنگتن نسبت به خطر افتادن جان شماری زیادی غیرنظامی در صورت آغاز حمله به منطقه رفح هنوز رفع نشده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که کشورش از حمله زمینی ارتش اسرائیل به رفح در نوار غزه حمایت نخواهد کرد.

از سوی دیگر کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید از مخالفت آمریکا با حمله زمینی احتمالی اسرائیل به منطقه رفح خبر داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص