Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مؤسس شبکه ملی وارثون با بیان اینکه شب قدر، شب قدرشناسی ولایت است گفت: حاج قاسم و شهدا قدردان واقعی ولایت بودند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری بامداد جمعه و در مراسم احیای دومین شب از شب‌های قدر در جوار مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای کرمان در گلزار شهدای کرمان با تسلیت شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: خدا را شاکریم که در چنین شبی در کنار مزار حاج قاسم و دیگر شهدا هستیم کسانی که قدر این شب را به خوبی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید شاکر خدا باشیم که چنین شهدایی را در این عصر و زمان برای ما حجت قرار داد افزود: شب قدر، شب قدرشناسی ولایت است و شهدای ما کسانی بودند که نگذاشتند نایب امام زمان(عج) تنها و غریب بماند.

رئیس هیئت مؤسس شبکه ملی وارثون در کرمان: در شب‌های قدر از خدا توفیق مجاهدت بخواهیدآیت‌الله خاتمی: "حاج قاسم" نماد یک عمر ولایتمداری است / مردم ایران ‌به فرمان رهبر انقلاب لبیک جانانه گفتندآیت‌الله خاتمی: رزمایش کمک مومنانه مورد تاکید رهبری برگرفته از سیره امام حسن(ع) است

رئیس هیئت مؤسس شبکه ملی وارثون با ابراز اینکه حضرت علی(ع)، امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و همه اهل بیت ما را تنها گذاشتند یادآورد شد: در چنین شبی که شب قرآن است حضرت امیرمومنان علی(ع) را که قرآن ناطق بود را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه امت اسلامی، شهدا و سرداران شهید ما به ویژه حاج قاسم سلیمانی در این عصر و زمان قدر ولایت را شناختند و ولی را تنها نگذاشتند گفت: از ابتدای انقلاب در عرصه‌های مختلفی چون دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم جوانان ما در صحنه بوده و قدردان ولایت بودند.

ماندگاری حضور پزشکان، پرستاران و پرسنل درمان ما در خط مقدم مبارزه با کرونا، مدافعان سلامت، جلوه‌هایی از حضور مردم در رزمایش همدلی و مواسات و کمک های مومنانه را نشانه‌ای از قدرشناسی و اطاعت‌پذیری از ولایت دانست و افزود: اگر می‌خواهید بدانید که شب قدر را تا چه اندازه درک کردید ببینید قدر ولی را تا چه اندازه شناختید.

وی با بیان اینکه در عصر غیبت ولی همان ولی‌فقیه است گفت: در روزگار ما شهدا اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه را به خوبی ثابت کردند و قدر ولی را به خوبی شناختند.

این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اینکه بیش از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی ما می‌گذرد و در این سال‌ها هر جا که گوش به فرمان ولی بودیم سعادتمند شدیم افزود: باید در تمام عرصه‌ها از جمله اقتصاد، سیاست و مدیریت قدرشناس ولایت باشیم.

وی با بیان اینکه قدرشناسی از ولی سه نشانه دارد عنوان کرد: گوش به فرمان ولی باشیم و برای پیمودن راه طریقت از ولی راهنمایی بگیریم، پشت سر ولی بوده و به ولی اقتدا کنیم و ولی را نصرت دهیم.

ماندگاری با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی بهترین نمره را در قدرشناسی از ولایت دارد گفت: امروز نظام ما در این عرصه به الگوی دیگر امت‌ها تبدیل شده است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس شب‌های قدر سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شب های قدر سردار قاسم سلیمانی شهدای دفاع مقدس شب های قدر استان کرمان سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به ضرورت حجاب و عفاف بیان کرد: طرح نور پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام زمان (عج) توسط فراجا آغاز شده و لذا لازم است از نیروی انتظامی از بابت این طرح تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته سردار رادان در جمع مردم قم حاضر و درباره طرح نور توضیح دادند و جمعیت باشکوهی از همه اقشار قم در این مراسم حضور داشته و فریاد نیروی انتظامی تشکر را سر دادند، افزود: مردم ما قدردان نیروی انتظامی هستند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اکثریت بانوان جامعه ما حجاب را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: دشمن حساب شده وارد مقوله حجاب شده و با برنامه‌ریزی عمل می‌کند وقتی شاهد هستیم که برخی زنان با بدنی نیمه عریان در جامعه حاضر می‌شوند مشخص است که این امر باید حساب شده و برنامه‌ریزی شده قلمداد شود.

شریفی نیا با بیان اینکه اگر چه افراد بی توجه اندک هستند اما بازهم ما از نیروی انتظامی می‌خواهیم که حتی یک مورد هم از برخورد دریغ نکنند و بدون مماشات وارد عمل شوند، ابراز کرد: نیروی انتظامی ابتدا با رأفت اسلامی و محبت و تذکر و یاد آوری وارد شود اما اگر کسی بخواهد مقاومت و ایستادگی کند و جامعه را به لجن بکشد باید طبق قانون مورد برخورد قرار گیرد و به دادگاه معرفی شود.

وی خواستار برخورد با خودروهایی شد که سرنشینان آن کشف حجاب می‌کنند و افزود: متأسفانه بعضاً در این زمینه سهل انگاری شده و باید جبران شود.

امام جمعه آرادان ادامه داد: امروز حتی در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا جنبش‌های اعتراضی و تظاهرات گسترده برای حمایت از فلسطین انجام می‌شود اما همان کسانی که در زن زندگی آزادی به ما می‌گفتند که چرا آزادی نیست باید امروز ببینند که با چه گرگ منشی به دانشجویان آمریکایی با غیرت که علیه ظلم اسرائیل فریاد می‌زنند حمله مسلحانه می‌شود.

شریفی نیا با بیان اینکه آزادی بیان غربی این روزها به تمام دنیا مشخص شده است، گفت: از همه زمان‌ها امروز بیشتر چهره مزورانه آمریکا و غرب را در زمینه حقوق بشر شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر چه باید امروز همه چیز از موشک و زیردریایی و پهپاد و … داشته باشیم اما قدرت، قدرت رسانه است، افزود: این قدرت امروز در جهان اسلام و مقاومت بر قدرت رسانه‌های غربی و صهیونیستی نیز غالب می‌شود و امروز شاهد این موضوع هستیم که دانشجویان آمریکایی در راهپیمایی هایشان در حمایت از فلسطین پرچم ایران را در دست دارند.

کد خبر 6089089

دیگر خبرها

  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند