Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@12:30:22 GMT

افزایش25درصدی قیمت لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۱۴۵

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: علی رغم تایید سازمان حمایت تولیدکنندگان قیمت محصولات خود را بین ۱۰ تا ۲۵ درصد افزایش دادند. ناطقان: مرتضی میری درباره وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: تقاضا در بازار کم است و اولویت مردم به سمت خرید اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا و مواد غذایی رفته است.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی افزود: به علت شیوع کرونا تمام مراسم عقد و عروسی لغو شده و همین امر تقاضا را به شدت کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره قیمت لوازم خانگی گفت: دو ماه از سال جدید گذشته، اما سازمان حمایت هنوز قیمت جدیدی را به ثبت نرسانده است و قیمت‌های درج شده در سامانه قیمتی این سازمان مربوط به آذر سال گذشته است.

میری تصریح کرد: تولیدکنندگان لیست قیمت‌های جدید خود را عرضه کردند البته این قیمت‌ها مورد تایید اتحادیه، سازمان حمایت و تعزیرات نیست و باید هر چه زودتر وضعیت قیمت‌ها مشخص شود.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه بر اساس لیست جدید، تولیدکنندگان قیمت محصولات خود را بین ۱۰ تا ۲۵ درصد افزایش دادند، خاطرنشان کرد: قیمت اجاق گاز حدود ۱۰ درصد، یخچال، تلویزیون، لباسشویی ۲۰ درصد، ظرفشویی و جاروبرقی ۲۵ درصد افزایش یافته است.

میری گفت: در حال حاضر قیمت ارزانترین یخچال سایدبای ساید ایرانی در بازار  ۱۲ میلیون تومان و گران‌ترین آن حدود ۲۲ میلیون تومان است.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی درباره کالاهای خارجی در بازار بیان کرد: به دلیل اینکه حدود دو سال است کالای وارد نمی‌شود بیشتر این کالاها قاچاق است و مردم باید در هنگام خرید مراقب باشند کالایی که خریداری می کنند خدمات پس از فروش داشته باشد تا در آینده دچار مشکل نشوند.

وی تاکید کرد: ۸۰ درصد لوازم خانگی خارجی موجود در بازار قاچاق است و ۲۰ درصد مابقی یا از گذشته در بازار وجود داشته یا به تازگی از گمرک ترخیص شده است.

میری درباره موجودی در بازار افزود: کالای داخلی به اندازه کافی در بازار وجود دارد و کمبودی از این نظر وجود ندارد و هر کالایی که مردم نیاز داشته باشند به راحتی در بازار پیدا می شود.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: افزایش قیمت ، لوازم خانگی ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش قیمت لوازم خانگی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، لوازم خانگی در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۹ استان کشور از جمله همدان، کرمان، فارس، خراسان رضوی، قم، تهران، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حراج گذاشته شد.

۱۵۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان امروز تا ساعت ۱۹ مهلت دارند تا نسبت به ارائه پیشنهاد و قیمت اقدام کنند.

علاقمندان برای شرکت در این حراج‌ها می‌توانند به سامانه‌های ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

کد خبر 6099516 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!