Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@11:37:08 GMT

زیرآبی لیگ‌برتری‌ها و فاصله بزرگ حرف تا عمل

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۱۸۹

زیرآبی لیگ‌برتری‌ها و فاصله بزرگ حرف تا عمل

 در حالی که هنوز تکلیف بسیاری از لیگ‌های دنیا و به خصوص لیگ برتر فوتبال ایران برای ادامه پیدا کردن مشخص نیست، اما بسیاری از تیم‌ها و بازیکنان لیگ برتری بدون نظارت و هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا - که هنوز به طور رسمی اجازه آغاز تمرینات گروهی را نداده است - شروع به تمرین‌های گروهی کرده‌اند؛ اتفاقی که با توجه به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند برای بازیکنان و تیم‌ها خطرساز باشد و آن‌ها را در آستانه آغاز مجدد لیگ نوزدهم به کرونا مبتلا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز (پنج‌شنبه) محمدرضا خانزاده تصویری از تمرینش در یک فضای سربسته را در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی منتشر کرد و نشان داد که تمرینات گروهی را شاید حتی خودسر آغاز کرده است. پیش از این نیز عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس اقدام به تمرین گروهی با مسعود حسن‌زاده، بازیکن سابق سپاهان و ذوب‌آهن کرده بودند که این هم به نوعی دور زدن قانون ممنوعیت تمرینات گروهی تا اطلاع ثانوی از سوی ستاد مبارزه با کرونا بود.

پیس از این نیز عبدالله ویسی و ابراهیم صادقی سرمربی‌های لیگ برتری در گفت‌وگویی افشا کرده بودند که چند تیم لیگ برتری تمرینات گروهی خود را برای آماده‌سازی برای ادامه لیگ نوزدهم آغاز کرده بودند. این در حالی است که بسیاری از همین تیم‌ها و بازیکنان ظاهرا با آغاز دوباره لیگ برتر مخالف هستند و بر این اعتقادند که ادامه یافتن لیگ نوزدهم می‌تواند خطر ابتلا به کرونا را برای بازیکنان و اعضای باشگاه افزایش دهد.

این برخورد دوگانه نشان می‌دهد بسیاری از بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری هنوز به تصویر درستی از خطرات این بیماری نرسیده‌اند و باید دید چگونه قرار است به رفتار آن‌ها از سوی نهاد‌های مربوطه مانند وزارت بهداشت، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس چندان دوست ندارد که در معرض سوالاتی با مضمون نقل و انتقالات قرار بگیرد و همچنین همیشه به نوعی قصد دارد فضای شکل گرفته پیرامون حساسیت برای تمدید قرارداد بازیکنان را به مسائل دلالی ربط بدهد اما خبرنگاران نیز ابایی از اینکه هر بار او را در این خصوص مورد پرسش قرار بدهند، ندارند.

او ضمن انتقاد از این سوالات، خبری جالب را در بین سطور جملات خود داشت، اینکه با پایان بازی پرسپولیس - سپاهان و کاهش فضای استرسی، مذاکرات رسمی برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز می‌شود.

درویش در این مورد گفت: ما گفتیم بهتر این است که در فضای کم استرس با بازیکنان صحبت کنیم و گفتیم بازی سپاهان تمام شود، بهتر است. همه بزرگان فوتبال آمدند و رفتند، پرسپولیس بوده و هست.

او البته سیاست خود را هم برای مذاکرات به نوعی شرح داد: اینطور نیست که پرسپولیس خواهش و تمنا کند، این همه بازیکن عاشق پرسپولیس هستند. همه این بازیکنانی که قراردادشان تمام شده هم اولویتشان پرسپولیس است. بعضی از این دلال‌ها فضایی را درست کردند که یک میلیون دلار و دو میلیون دلار به فلان بازیکن می‌دهیم اما از این خبرها نیست.

البته باتوجه به عدم تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده پرسپولیس، شاید تمدید قرارداد با همه 10 بازیکنی که برای فصل آینده آزاد می‌شوند، چندان هم منطقی نباشد چرا که قرمزها تنها 19 جایگاه برای لیست بزرگسالان دارند که طبیعتا بخشی از آنها همین حالا در اختیار بازیکنانی است که برای فصل آینده نیز قرارداد خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟