Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا در جهان، آمریکا به روی مسائلی مانند اتهام زنی به چین درباره گسترش این بیماری و تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران متمرکز شده است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "میخائیل اولیانوف" نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، از جمله آژانس بین المللی انرژی اتمی از سیاست آمریکا در شرایط همه گیری ویروس کرونا در جهان انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات بلندپایه روس امروز در صفحه توئیتر خود نوشت: «در ابتدای شیوع ویروس کرونا ، انتظار می رفت که جهان به تدریج به سمت بهتر شدن تغییر کند. البته احتمالاً این تغییر بوجود خواهد آمد، ولی در ابتدا این تغییرات ناچیز است، نیروی محرکه در این رابطه بسیار قوی است. و نمونه آن سیاست آمریکاست که به روی وارد کردن اتهام به چین درباره گسترش ویروس کرونا و احیای تحریم‌های (تسلیحاتی) شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران متمرکز شده است.»

روایت دیپلمات روس از تبدیل «یک جوک» به سیاست رسمی آمریکا علیه ایرانتوئیت کنایه‌آمیز دیپلمات روس درباره اظهارات اخیر پامپئو در خصوص برجامدیپلمات روس: آمریکا حق دخالت در مسائل برجام را ندارد

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ویروس کرونای جدید اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونای جدید اخبار روسیه ویروس کرونا ویروس کرونای جدید اخبار روسیه ویروس کرونا دیپلمات روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد