Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:44:14 GMT

بازگشايي خوابگاه‌ها نيازمند مجوز است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۷۴۴۵

بازگشايي خوابگاه‌ها نيازمند مجوز است

خبرگزاری آریا- رئیس دانشگاه تهران گفت: با توجه به تقاضای بالای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بازگشایی خوابگاه ها نیازمند مجوز است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمود نیلی احمد آبادی درباره نحوه اجرای دفاع پایان نامه ها و رساله های دکتری در دانشگاه تهران گفت: رساله های دکتری و پایان نامه ها به شکل مجازی قابل دفاع است اما تصمیم بر واحد و گروه های آموزشی گذاشته شده چنانچه که اگر دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود و دانشجو و استاد علاقه مند به حضور در دانشگاه داشته باشند پایان نامه ها و رساله ها به صورت حضوری دفاع می شود در غیر این صورت دفاعیه ها به شکل مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به سوالی درباره بازگشایی خوابگاه های دانشجویی گفت: از هفته آینده برای دانشجویان مقطع دکتری اگر شرایط لازم را داشته باشند یعنی نیاز به آزمایشگاه و فعالیت های تحقیقاتی باشند و مشکل پزشکی نداشته باشند سعی می کنیم خوابگاه های دانشجویی مقطع دکتری را فراهم کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، نیلی احمد آبادی گفت: در مورد مقاطع کارشناسی ارشد با توجه به تقاضای دانشجویان و نیاز به کارهای عملی قرار شد که مکاتبه ای شکل گیرد و در صورت اجازه و مهیا بودن شرایط به شکل محدود دانشجویان ارشد نیازمند به خوابگاه ها می توانند از خوابگاه ها استفاده کنند اما تصمیم نهایی نیاز به مجوزهای نهایی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازگشایی خوابگاه خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها