Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان پهلوان هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در مصاحبه با سایت این باشگاه اظهار کرد: در حال حاضر به لحاظ وضعیت جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارم و شخصاً با انجام تمرینات، تا هفتاد درصد آمادگی خود را حفظ کرده ام و سى درصد باقی مانده را نیز هنگامی که به امید خدا به تمرینات تیمی بازگشتیم نهایتاً بین سه تا چهار هفته بدست آورده و به شرایط آرمانی باز خواهم گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهلوان در ادامه در ارتباط با شرایط بازیکنان در روز‌های تعطیلی لیگ برتر فوتبال و خانه نشینی گفت: ماندن در خانه برای بازیکنانی مثل ما که هفت روز هفته در کوران مسابقات لیگ برتر درگیر بودیم و بدنمان در اوج آمادگی بود، فوق العاده سخت است، ولی چاره‌ای نیست و باید حرفه‌ای باشیم و به هر نحو ممکن خودمان را با شرایط موجود وفق داده و آماده نگه داریم.

بازیکن خوش آتیه تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه افزود: شرایط تیم فوتبال ذوب آهن با آمدن مربی جدید خارجی خیلی بهتر شد و ما به سرعت داشتیم رو به سمت نتایج خوب می‌رفتیم و من احساس می‌کنم که اگر لیگ ادامه می‌یافت جایگاه ما خیلی بالاتر مى رفت، چون کیفیت کار بازی ما هم متفاوت شده بود و هر بازیکن به جرات در هر بازی ۱۱ تا ۱۲ کیلومتر می‌دوید و مطمئن هستم که در صورت آغاز لیگ، باز هم سیر صعودی را آغاز خواهیم کرد چرا که ذوب آهن همیشه جزو تیم‌های مدعی و نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی بوده و خواهد بود.

وی در ارتباط با شرایط تیم در روز‌های تعطیلی لیگ گفت: در حال حاضر کلیه تمرینات به صورت آنلاین به بازیکنان ارائه می‌شود و کماکان ادامه دارد، اگرچه تمرین آنلاین جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد، اما بازیکنان نیز در این شرایط نباید تنها به تمرینات آنلاین بسنده کنند و باید در خانه و مکان‌های مطمئن تمرینات را ادامه بدهند، خود من علاوه بر تمرینات تیم، در خانه با تردمیل و تمرینات هوازی و وزنه آمادگی ام را حفظ می‌کنم البته برای ما که فوتبال علاوه بر شغل عشقمان نیز هست این دوری از زمین و توپ خیلی سخت است.

بازیکن شایسته ذوب آهن تصریح نمود: من شخصا همیشه از حواشی به دور بوده و تمام و کمال در خدمت تیم و باشگاه ذوب آهن هستم چرا که من فرزند ذوب آهنم و در این باشگاه رشد نمودم و همیشه برای بالابردن جایگاه ذوب حداکثر تلاش خود را می‌نمایم.

وی در پایان تصریح کرد: خواهش من از همه این است که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، چون متاسفانه گاهی اوقات برخی را مشاهده می‌کنم که گویی کاملا بی توجه به این بیماری خطرناکند و از ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند که این باعث تاسف است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احسان پهلوان باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جعفر قادری، درخصوص بحث بر سر افزایش تعطیلات آخر هفته در روز پنجشنبه یا شنبه، گفت: از لحاظ اقتصادی هرچه اختلاف ما با کشورهای دیگر کمتر باشد، بسیار بهتر است.

بنابر گزارش ایلنا، این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: حال یک حساسیتی ایجاد شده است، من فکر می‌کنم اگر اجماعی ایجاد کنیم که بتوانیم تعاملات و ارتباطات بین‌المللی بیشتری را با کشورها وجود بیاوریم شاید به مراتب بهتر باشد، آن هم در این در این شرایط اقتصادی که ما باید این تعاملات را بیشتر و بهتر کنیم.

وی تاکید کرد: اصل تعطیلات که جمعه است و ما آن را حفظ می‌کنیم و حساسیتی که برخی از افراد به خرج می‌دهند شاید خیلی موضوعیتی نداشته باشد؛ حال قرار شد کمیسیون اجتماعی بررسی‌هایی را انجام دهد و یک حداقل توافقی را داشته باشند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898553

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم