Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:55:23 GMT

فلیک: شاید بایرن توان 90 دقیقه بازی را نداشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۹۰۱۰

فلیک: شاید بایرن توان 90 دقیقه بازی را نداشته باشد

هانسی فلیک سرمربی تیم بایرن مونیخ از شرایط فیزیکی بازیکنانش در آستانه بازی با یونیون برلین کاملا راضی است ولی مطمئن نیست تیمش بتواند 90 دقیقه بازی باکیفیت را ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ یکشنبه شب در زمین یونیون برلین به میدان خواهد رفت که اولین بازی دو تیم پس از دو ماه تعطیلی بوندسلیگا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های آلمانی از چند هفته پیش و زودتر از تمامی کشورها تمرینات خود را با رعایت پروتکل های خاص شروع کردند و از هفته گذشته نیز تمرینات بدون فاصله گذاری به انجام رسید.

فردا با انجام 5 بازی، بوندسلیگا از سرگرفته خواهد شد و صدرنشین بوندسلیگا بعنی بایرن نیز از دو روز دیگر کار را شروع خواهد کرد. 

 

 

 

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن در نشست خبری بازی با یونیون برلین گفت:« در ابتدا باید بگویم که از شرایط بدنی بازیکنانم رضایت کامل را دارم. فیلیپه کوتینیو، تولیسو و نیکولاس سوله هفته هاست که مصدومند و شرایط خاوی مارتینز هم نامشخص است. در حال حاضر نمی دانم او به بازی یکشنبه خواهد رسید یا خیر ولی دیگر بازیکنان، هیچ مشکلی ندارند.»

 

فلیک ادامه داد:« یکشنبه گذشته سه بازی تمرینی 20 دقیقه ای پرفشار را انجام دادیم تا میزان توانایی بدنی بازیکنان را بسنجم. باید بگویم که نتیجه کاملا رضایت بخش بود ولی صادقانه بگویم که هنوز نمی دانم کجای کار قرار داریم و این پس از بازی پیش رو تا حد زیادی مشخص می شود. نمی دانم تیم توان ارائه یک بازی سنگین 90 دقیقه ای را دارد یا خیر.»

 

روز گذشته اعلام شد که تیم های بوندسلیگا می توانند در هر بازی از 5 تعویض استفاده کنند که خبر بسیار خوبی برای مربیان محسوب می شود.

هانسی فلیک هم از این اتفاق خوشحال است. او در این رابطه گفت:« حالا دو گزینه بیشتر برای تعویض دارم و این خبر خیلی خوبی است اما امیدوارم تیم ها از این قضیه برای وقت کشی استفاده نکنند. از این فرصت باید برای تعویض بازیکنان خسته و تزریق انرژی بیشتر به تیم استفاده کرد. ما باید چندین بازی فشرده را در مدت زمانی محدود انجام دهیم و انجام 5 تعویض، واقعا فوق العاده خواهد بود.»

 

 

بایرن مونیخ هانس فلیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانس فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد.

لروی سانه یکی از دو گلزن بایرن در این بازی بود و توانست در دقیقه شصت و سوم گل مساوی را با ضربه‌ای بسیار زیبا با پای چپ برای تیمش به ثمر برساند. این بازگشتی بسیار خوب برای این بازیکن بود که پس از 185 روز بار دیگر پایش به گل باز شد. آخرین باری که این بازیکن موفق به گلزنی شده بود در اکتبر ۲۰۲۳ بود. او در ۲۵ بازی نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند و حالا یکی از مهم‌ترین گل‌ها را در لیگ قهرمانان وارد دروازه حریف کرد.

اما اتفاق عجیب و جالبی که رخ داد این بود که این ستاره آلمانی که چندین هفته به دلیل احساس درد و تورم در ناحیه استخوان لگن مشغول طی کردن روند درمان بود پس از گلزنی در این بازی هم نتوانست تحسین توماس توخل را به خاطر عملکرد خوبش به دست آورد.

سرمربی بایرن پس از پایان این بازی گفت: «سانه در حالی در این بازی به میدان رفت که برای شش یا هفت هفته فقط تمرینات انفرادی انجام داد. من دوست داشتم که زبان بدن بهتر و فشار قدرت بیشتری از او ببینم، خصوصا در بخشی از بازی در نیمه اول که کار برای ما کمی دشوار شده بود.»

سانه در ۱۵ دقیقه اول بازی بهترین بازیکن بایرن در زمین بود. او تنها پس از گذشت ۴۰ ثانیه از شروع مسابقه فرصت را داشت که تیمش را پیش بیندازد و در دقیقه هفتم هم شوت خوبی به سمت دروازه حریف زد. کارهای ترکیبی او با هری کین هم بسیار عالی بود.

اما پس از گذشت ۲۰ دقیقه، عملکرد این بازیکن افت کرد و در آن زمان بود که رئال ناگهان قدرت بیشتری گرفت و توانست توسط وینیسیوس جونیور به گل برسد. دوخل پس از این گل بر سر او فریادی کشید و در طول بازی هم بارها و بارها به کنار زمین صدایش کرد تا اشتباهاتش را به او گوشزد کند.

با توجه به اینکه این سانه چند هفته متوالی احساس درد زیادی داشت و در چهار بازی آخر بایرن در رقابت‌های بوندسلیگا غایب بود، توخل که همیشه حمایت بسیاری از این ستاره تیمش می‌کند به صراحت پس از پایان این بازی از او انتقاد کرد. این مربی آلمانی پس از پایان بازی درباره عملکرد این بازیکن گفت: «همه چیز قابل درک است چون ما او را بدون تمرین کردن و به دست آوردن ریتم بازی به زمین فرستادیم. او عملکرد تاثیرگذار در نیمه دوم داشت و توانست خودش را در ترکیب ثابت کند.»

اما به نظر می‌رسد که کریستوفر فروند، مدیر ورزشی بایرن، رضایت بیشتری از عملکرد او داشته است: «وقتی می‌بینید که او چقدر در چند هفته گذشته کم تمرین کرد و از ریتم بازی به دور بود، اینکه توانست چنین گلی به ثمر برساند برایتان جذاب‌تر می‌شود. او بازیکن کلیدی برای ما بود حالا می‌تواند روزهای خوب بیشتری را شروع کند.»

بایرن امیدوار است که سانه پس از سپری کردن ۲۵ بازی بدون گل بتواند در بازی برگشت برابر رئال مادرید هم درخششی که مقابل این تیم در بازی رفت داشت را تکرار کند و بار دیگر موفق به گلزنی شود.

دیگر خبرها

  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد