Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان آخر هفته پر حادثه ای را پشت سر گذاشت و آتش به چند واحد صنفی در خیابان چهاباغ عباسی و چند واحد مسکونی در مجتمع واقع در خیابان حکیم شفایی خسارات مالی همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در یک واحد صنفی جنب پاساژ افتخار خیابان چهارباغ عباسی اصفهان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد کاوه آهنگران  با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در واحد صنفی جنب پاساژ افتخار اصفهان گفت: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه (پنجشنبه) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حریق نیروهای امداد و نجات از پنج ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این حریق در یک انبار لباس رخ داده و پاکسازی آن نیز زمان‌بر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیروهای امدادی از ایستگاه‌های یک، ۹، ۱۴، چهار و ۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خودروی ویژه دستگاه تنفسی نیز به محل حادثه اعزام شده، ادامه داد: یک نفر در این حادثه مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شده است.

با اقدام سریع و به موقع آتش نشانان ، حریق به انبار چوب نرسید

در ساعت ۲۱ و ۴۷ دقیقه (پنجشنبه) طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مبنی بر آتش سوزی در کارگاه نجاری ۳ طبقه واقع در خیابان شهید شیرانی ، بلافاصله چهار اکیپ کامل امداد و اطفاء از ایستگاههای شماره ۲ ، ۱۶ ، ۸ و ۶ و افسران آماده وقت به محل حریق اعزام شدند .

آتش نشانان با اقدام سریع و صحیح آتش را مهار و از سرایت شعله به طبقه پائین و بالای کارگاه  که حجم زیادی از چوب در آن وجود داشت و همچنین مغازه ها و منازل مجاور آن جلوگیری کردند .

در این آتش سوزی تعدادی از آتش نشانان دود زده شدند که به حمدالله حال عمومی آنها خوب گزارش شده است .

آتش نشان ها جان خود را در طبق اخلاص میگذارند تا جان و مال شما شهروندان عزیز را نجات دهند .

با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از رفتارهای پرخطر خود و خانواده محترمتان را از گزند حوادث بیمه کنید .

آتش به جان مجتمع مسکونی حکیم شفایی اصفهان افتاد

محسن گلابی در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری برنا در اصفهان اعلام کرد : آتش سوزی مجتمع مسکونی حکیم شفایی خسارت جانی نداشته و صرفا تعدادی از ساکنین به دلیل دود گرفتگی دچار مشکلات تنفسی شدند که به صورت سرپایی درمان خواهند شد و خسارات صرفا مادی بوده و دلیل حادثه نیز در دست بررسی است.

وی افزود : تیمهای عملیاتی آتش نشانی اصفهان در ساعت ۳ بامداد جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۹ در کمتر ۴ دقیقه از زمان اطلاع در استعداد ۲۰ خودرو سبک و سنگین و ۶۰ نفر نیرو از چند ایستگاه اعزام و در کمترین زمان ممکن موفق به اطفا حریق شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی استان اصفهان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان شهرداری اصفهان آتش نشانی اصفهان چهارباغ عباسی حکیم شفایی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان آتش سوزی حکیم شفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار نطنز گفت: بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

محمد عباس ظریفی با بیان اینکه هیچ راهی مسدود نیست افزود: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.


وی گفت: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد