Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:17:28 GMT

اخبار مهم امروز فرهنگ و هنر برنا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۰۱۷۵

اخبار مهم امروز فرهنگ و هنر برنا

پر بازدید ترین و جذاب ترین اخبار سرویس فرهنگ ‌و هنر ، امروز جمعه، بیست وشش اردیبهشت به این شرح است.

با انتقاد از ستاره‌های این روزهای تلویزیون؛ تهیه کننده سینما: فیلمنامه خوب سریال را پربیننده می‌کند!/ ساخت سریال در شهرستان‌‌ها کار سخت و پر هزینه‌ای است!

سعید سیدزاده از تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون معتقد است باید تکلیف خودمان را با ساخت سریال‌های تلویزیونی روشن کنیم و بدانیم به چه منظور برای مخاطبان تلویزیونی برنامه می‌سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی سجادی: با نظام‌نامه جدید تهیه‌کنندگی سینمای مستقل نابود می‌شود

محمدعلی سجادی با اشاره به اینکه نظام‌نامه جدید تهیه‌کنندگی هیچ ارتباطی با واقعیات سینمای ایران ندارد تأکید کرد که با این نظام‌نامه سینمای مستقل نابود می‌شود.

حسن معجونی: رسانه‌‌های رسمی حرف مردم را نمی‌زنند/ مشاهده کلاس‌های رایگان برای هنرجویان در فضای مجازی حالم را خوب کرد/ قرنطینه فرصتی است برای مرور مسیر گذشته

حسن معجونی و بهار کاتوزی که هر دو از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر هستند، در گفت‌وگویی اینستاگرامی به کارکرد هنر در بحران پرداختند و سختی‌‌های دوران کرونا و قرنطینه گفتند و در این میان معجونی به این نکته اشاره کرد که در این روزها که گذشته را مرور می‌کند به عبث بودن برخی از تجربه‌های دوران حرفه‌ای خود پی برده است.

تغییر مسیر قصه؛ ماجرای جدید "بچه مهندس 3"

سریال "بچه مهندس3" به کارگردانی علی غفاری و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی انتخاب این روزهای تماشاگران سریال‌های ماه مبارک رمضان است.

علی انصاریان با کیانوش عیاری به ۸۷ متر رسید

علی انصاریان بازیگر کیانوش عیاری شد.

 

در نظرسنجی برنا بهترین بازیگر سریال های ماه رمضان را انتخاب کنید روزبه حصاری یا پژمان جمشیدی؟/ رقابت برای بهترین بازیگر مرد سریال های ماه رمضان1399/ فاصله زیاد است!

بهترین بازیگر سریال های ماه رمضان تا الان از سریال بچه مهندس 3 است.

درباره فضای مجازی که این‌روزها از همیشه پررنگ‌تر شده؛ جامعه راه خودش را انتخاب کرده است/ مرجعیت داوری تغییر کرده است

مدیر گروه «جامعه‌شناسی ایران» انجمن جامعه‌شناسان ایران با اشاره به این‌که جامعه راه خودش را انتخاب کرده، تاکید کرد: مرجعیت داوری تغییر کرده است.

حاج یونس و میوه ممنوعه؛ ماجرای عاشق شدن علی نصیریان را مدیر اسبق لو داد!

یک سکانس فوق‌العاده از بازی علی نصیریان در «میوه ممنوعه» اجازه پخش نگرفت.

از برنامه «دستخط»؛ آخرین گفت وگوی تلویزیونی فاطمه رهبر را ببنید

آخرین گفتوگوی تلویزیونی مرحومه دکترفاطمه رهبر در برنامه دستخط جمعه 26 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه پنج سیما بازپخش می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن معجونی میوه ممنوعه بچه مهندس3 محمد علی سجادی سریال های ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال «نون خ» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص نحوه همکاری با این سریال گفت: از فصل دوم به مجموعه اضافه شدم و بنا به دلایلی خانم صبا ایزدپناه (بازیگر نقش کژال) نتوانست در سریال حضور داشته باشد و من به عنوان شخصی نزدیک به شخصیت کژال به این پروژه همکاری کردم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی در «نون خ» نه به صورت خیلی جدی اما کمی سابقه بازی در تئاتر داشتم ادامه داد: این سریال اولین تجربه تلویزیونی من است.

شرافتی ادامه داد: شخصیت های «نون خ» همگی به نوع خود جذابیت دارند و و مردم به واسطه ارتباطی که با این سریال گرفته اند و مردم در کوچه و خیابان با عشق زیادی استقابل می کنند و از همه شخصیت ها تعریف می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از شهرتی که به واسطه بازی در سریال «نون خ» به دست آورده ام پیشنهادات بازی در فیلم و سریال های دیگری مطرح شده که در دست بررسی است و هنوز تصمیمی برای آن نگرفته ام.

گفتنی است صهبا شرافتی زاده ۸ مهر ۱۳۷۷ در تهران است. خانواده وی اهل سنقر در کردستان است. صهبا از کودکی به بازیگری علاقه داشت و مدام برای فیلم‌های مختلف تست می‌داد و حداکثر به عنوان بازیگر فرعی یا سیاهی لشکر پذیرفته می‌شود تا این که مصطفی تنابنده (مشاور کارگردان) برای سریال «نون خ» از او تست گرفت و سعید آقاخانی هم پذیرفت در این مجموعه، نقش روناک، خواهرزاده نورالدین خانزاده را بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229101 برچسب‌ها سریال

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود