Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:40:13 GMT

۹ دستگاه تولید ارز دیجیتال در بروجرد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۰۸۹۵

۹ دستگاه تولید ارز دیجیتال در بروجرد کشف شد

سرهنگ عزت اله غلامی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران در یکی از محله های بروجرد ۹ دستگاه ماینر ( ارز دیجیتالی ) و ۲ دستگاه کولر گازی ۲۴۰۰۰ با مارک جنرال گلد و ۲ دستگاه ظرفشویی ۲۴ نفره را کشف و ضبط که برابر اعلام کارشناسان قیمت اقلام مکشوفه بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال برآورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد در ادامه و در راستای برخورد با قانون گریزان از اجرای طرح انضباط اجتماعی توسط پلیس خبر داد و گفت: در این طرح ۴۳ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰ دستگاه خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند .

سرهنگ غلامی بیان کرد: عزم پلیس در مبارزه با جرایم اقتصادی در جهت حمایت از تولیدات داخلی جدی بوده و قاطعانه با هر نوع تخلف و هنجارشکنی مبارزه خواهد کرد.

برچسب‌ها بروجرد قاچاق کالای قاچاق انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد قاچاق کالای قاچاق انتظامی لرستان بروجرد قاچاق کالای قاچاق انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حامد شادبهر با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: مأموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است، افزود: متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ شادبهر در پایان خاطرنشان کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

کد خبر 6090174

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد