Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:14:33 GMT

۱۴۱ لرستانی به ویروس کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۰۹۳۳

۱۴۱ لرستانی به ویروس کرونا مبتلا شد

نیکبخت، از آمار جدید مبتلایان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۱ نفر در لرستان به کووید ۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدرضا نیکبخت»، امروز(26اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون ۱۵ هزار و ۷۰۶ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۵۶ نمونه پاسخ داده شده که ۲ هزار و ۹۳۵ مورد مثبت و ۱۰ هزار و ۶۲۱ نمونه منفی اعلام شده است.

 

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته از ۶۰۴ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های مرجع استان که شامل سه آزمایشگاه بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد و بروجرد است، ۱۴۱ نفر به آمار مبتلایان به کرونا اضافه شده است.

 

نیکبخت با بیان اینکه در 2۴ ساعت گذشته در لرستان یک نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا جان باخته است، یادآور شد: تاکنون تعداد ۱۴۴ نفر در استان لرستان به علت مبتلا شدن به کووید 19 جان باخته اند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد ۳۹ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...

به گزارش همشهری آنلاین، این بازیگر زهره حمیدی اظهار کرد که حالش خوب است و این روزها همچنان تحت درمان است.

حمیدی درباره بیماری‌اش توضیح داد: مدتی است به بیماری سرطان پانکراس مبتلا شده‌ام که یکی از سخت‌ترین بیماری‌های سرطانی است و تحت درمان هستم. به تازگی شیمی درمانی‌هایم به پایان رسیده و منتظرم تا اندازه پانکراس کوچکتر شود تا بتوانند پزشکان مرا جراحی کنند چون فعلاً انجام عمل خطرناک است. با دعای مردم مطمئنم که حالم خوب می‌شود. راستش فکر نمی‌کردم مردم عزیز انقدر مرا دوست داشته باشند. خدا را شکر می‌کنم که نسبت به گذشته حالم بهتر است. خیالتان راحت.

این بازیگر در پایان یادآور شد: ویدیویی که به تازگی شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت از من روی تخت بیمارستان بازنشر شده مربوط به سه ماه گذشته بود که کمی حالم خوب نبود اما خدا را شکر الان خیلی بهترم و حتی برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم دیروز در استودیو حاضر شدم.

برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد کد خبر 848762 منبع: ایسنا برچسب‌ها سرطان خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟