Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیروکمان کشورمان گفت: تصمیم‌گیری‌های ویژه‌ای برای نعمتی شده است تا بتواند در بازی‌های 2020 و 2022 مثل گذشته افتخار آفرینی بکند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان کشورمان در خصوص ایجاد شرایط ویژه برای زهرا نعمتی کماندار تیم ملی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در تاریخ 26 فروردین ماه سال 99 جلسه ستاد بازی‌های پاراالمپیک 2020 و پاراآسیایی 2022 را در محل کمیته ملی پاراالمپیک داشتیم، مصوبات زیادی برای کسانی که شرایط کسب مدال دارند، مشخص و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رشته‌هایی که عمدتا طلایی هستند مثل وزنه‌برداری، دوومیدانی، تیراندازی و تیروکمان این صحبت‌ها صورت گرفت. یکی از بحث‌های جدی در مورد زهرا نعمتی بود که در ارزیابی‌ها و پیش‌بینی‌ها کسب مدال را برای او محاسبه کردند. 

وی افزود: برای این که این موضوع محقق بشود و نعمتی بتواند در بازی‌های 2020 و 2022 مثل گذشته افتخار آفرینی بکند، در خصوص چند مورد برای او تصمیم‌گیری شد و با نظر مثبت اعضا به خصوص کمیته ملی پاراامپیک اتفاق افتاد. قرار شد یک حمایت کلی و عمومی از قبیل حقوق و مزایا به صورت ماهانه برای ورزشکاران طلایی در نظر بگیرند.

شعبانی‌بهار اظهار داشت: بحث انتخاب مربی خارجی بود، نعمتی الان مربی عمومی دارد اما طبق  صحبتی که با او داشتیم، گفت که مربی اختصاصی می‌خواهد. ما این موضوع را به کمیته پاراالمپیک گزارش کردیم صحبت‌هایی انجام شد. در این جلسه به تصویب رسید که با مشورت نعمتی، فدراسیون و کمیته یک فرد مناسب با شرایطش به عنوان مربی خارجی داشته باشیم. در حال فراهم کردن مقدمات کار هستیم اما اکثرا در این شرایط نمی‌توانند اطمینان بدهند اما پیش زمینه‌ای آماده کردیم تا با عادی شدن شرایط، یک فرد مناسبی که بتواند جوابگوی نیازهای مهارتی و روانی نعمتی باشد را پیدا کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان در پایان گفت: قرار شد برای نعمتی طبق شرایطی ویژه اردو‌های داخلی و خارجی با پیشنهاد ما و تصویب کمیته برپا شود. اگر هم یک رویداد خارج از مسابقات روتین وجود داشته باشد و مربی نعمتی تشخیص دهد که می‌تواند در افزایش مهارت‌های او موثر باشد، با مصوبه ستاد حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زهرا نعمتی تیروکمان غلامرضا شعبانی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۱۳۰ نفر پاسدار و ۱۰۰ نفر بسیجی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط‌عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه متفکر کارشناس برجسته شیعه در اسلام‌شناسی شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، اظهار داشت: 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت این بزرگ‌مرد انقلابی و معلم شهید است که با عنوان هفته عقیدتی - سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز معلم، بیان کرد: نقش فرهنگیان و مربیان در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی نقشی بی‌بدیل است و باید برای ارتقای آن تلاش شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه در این روز تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی و مروجان فرهنگ دینی در دستور کار قرار دارد، افزود: در مجموع 230 مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 130 نفر در سپاه و 100 نفر در بسیج نواحی استان سمنان فعال هستند.

حسینی دیباجی، گفت: در سالروز شهادت شهید مطهری و روز عقیدتی - سیاسی از این مربیان تجلیل می‌شود و از تعداد 40 نفر از مربیان برجسته که بیشترین فعالیت را داشتند تقدیر به عمل می‌آید.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: اگر جوانان تفکر شهید مطهری را الگو و سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند مسیر دست یابی به تمدن نوین اسلامی و آینده روشن برای رسیدن به ایران قوی محقق می شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، خاطرنشان کرد: شهید مطهری یک علامه متفکر و اسلام‌شناس شیعه بود و بنیه فکری انقلاب اسلامی ایران با تفکر ایشان شکل گرفته است.

حسینی دیباجی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته عقیدتی - سیاسی از هشتم اردیبهشت آغاز می‌شود، تصریح کرد: همایش بزرگداشت استاد شهید مطهری در سراسر استان روز 12 اردیبهشت برگزار می‌شود و تجلیل از مربیان و مدیران برتر سپاه و بسیج، غبارروبی از مزار شهدا، فضاسازی تبلیغاتی در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با استفاده از سخنان استاد شهید مطهری از برنامه‌های عمومی در این هفته به شمار می‌رود.

وی گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین با موضوع ترویج تفکرات شهید مطهری در سطح پایگاه‌های مقاومت با هدف آشنایی نسل جوان با تفکرات شهید مطهری در این هفته در دستور کار قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه اگر نسل جوان کتاب‌های شهید مطهری را مطالعه کند فکر او در مقابل تمام انحرافات دشمن بیمه می‌شود، اضافه کرد: کرسی‌های آزاداندیشی و ارائه مقالات با موضوع مسأله فلسطین در منظومه فکری شهید مطهری به همت بسیج طلاب و بسیج دانشجویی در سراسر استان برگزار می‌شود.

حسینی دیباجی از برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در سیره ائمه اطهار (ع) بین پاسداران و خانواده آنان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی داستان راستان از آثار شهید مطهری برای عموم بسیجیان در این راستا در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز کرد: ترویج کلمات قصار منتخب از مجموعه سخنان شهید مطهری به صورت روز شمار برای پاسداران استان و برگزاری 234 جلسه اخلاق در طول سال گذشته در سطح استان و برگزاری 945 جلسه صادقین ویژه پاسداران و 735 جلسه نور مبین ویژه سربازان در طول سال گذشته از برنامه‌های مهم این مجموعه است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران