Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:44:19 GMT

زمان جدید مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۱۸۸۱

زمان جدید مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، با لغو دیدارهای هندبال قهرمانی آسیا در دو رده سنی نوجوانان و جوانان پسر در تابستان سال جاری در کشورهای ایران و قزاقستان، کنفدراسیون هندبال قاره آسیا زمان جدید این رویدادها را به طور رسمی در سایت خود اعلام کرد.

به این ترتیب مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا که قرار بود ۲۴ مرداد تا چهارم شهریورماه در قزاقستان برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و زمان جدید آن از سوم تا ۱۳ آبان ماه در قزاقستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین طور هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا نیز که قرار بود از ۱۹ تا ۳۰ تیرماه به میزبانی شیراز برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا به ۱۴ تا ۲۴ مهرماه در شهر شیراز و به میزبانی کشورمان تغییر زمان داد.

کد خبر 4926171

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان ایران ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان والیبال فدراسیون والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال سردار آزمون فوتسال جام جهانی فوتسال کشتی آزاد هندبال قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا