Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگروه معلمان خیر کرمانی که به نوعی تشکیل دهنده این گروه به شمار می رود روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین افطار ماه مبارک رمضان با شنیدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با این مضمون که هر کسی باید در شرایط کنونی توان و استعدادهای خود را محک بزند و کار جهادی انجام دهد، مرا سخت به تفکر واداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومه زنگی آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از شنیدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به فکر فرو رفتم و با خودم گفتم تدریس برای دانش آموزانم در شرایط فعلی انجام وظیفه است لذا باید کاری جهادی در این زمینه انجام دهم.

وی با بیان اینکه تدریس پایه اول دبستان تخصص من است تصریح کرد: برای همین تصمیم گرفتم به دانش آموزانی که شرایط ویژه دارند درس بدهم.

زنگی آبادی گفت: شرایط و توان رفتن به روستاها و آموزش دانش آموزان این مناطق را نداشتم لذا تصمیم گرفتم به فرزندان پرسنل درمانی بیمارستان های درگیر کرونا آموزش بدهم.

وی افزود: موضوع تدریس به فرزندان پرسنل درمانی درگیر با کرونا را با برخی همکارانم در پایه های مختلف ابتدایی مطرح کردم و آنها نیز از این طرح استقبال کردند.

معصومه زنگی آبادی که خود قرار است پایه اول ابتدایی را در این گروه برای فرزندان کادر درمانی درگیر با کرونا تدریس کند گفت: زهره رشت‌بر نیز برای تدریس در این پایه اعلام آمادگی کرده است.

وی اظهار داشت: فائزه باوان، فروغ خالویی و صدیقه خواجه پور نیز به ترتیب تدریس در پایه های دوم، سوم و چهارم این گروه را بر عهده گرفتند و  مرجان ابراهیمی و نیلوفر مهدی زاده نیز تدریس در پایه های پنجم و ششم گروه را تقبل کردند.

زنگی آبادی ادامه داد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در راستای شناسایی و معرفی فرزندان مشغول به تحصیل در مقطع ابتدایی پرسنل درمان به گروه به وقت عاشقی اعلام آمادگی کرده و بزودی این دانش آموزان به ما معرفی می شوند و به صورت حضوری یا از طریق فضای مجازی با توجه به تشخیص خانواده ها مورد آموزش قرار می گیرند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان زنگی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 

ناصر عسکری نژاد با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی در بین خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین گام‌های این نهاد در توانمندسازی جامعه هدف است که این امر مهم با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 
 
وی ضمن قدردانی از مشارکت خوب جامعه فرهنگی استان به ویژه معلمان در حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند تصریح کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نیستند و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفا کرده‌اند.

عسکری نژاد با تأکید بر اینکه معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، گفت: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekrame. emdad. ir حمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را برعهده بگیرند.

هم اکنون ۲۷هزار و ۵۴۸فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معلمی که آموزه‌های زندگی را تدریس کند، هویت دانشجوی خودش را تقویت می‌کند
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه