Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از بازگشایی مدارس استان ایلام خبر و گفت: حضور دانش‌آموزان ایلامی در مدارس اختیاری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

رضا زینی وند مقدم در  گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: مدارس استان ایلام از امروز شنبه 27 اردیبهشت ماه99 در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا بازگشایی و خدمات آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بازگشایی مدارس به جهت رفع اشکال دانش‌آموزان بوده و حضور دانش‌آموزان ایلامی در مدارس اختیاری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

شرایط بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شدلرستان| مدارس شهرستان کوهدشت تا اطلاع ثانوی تعطیل استآیا وقت بازگشایی مدارس فرا رسیده است؟/زنگ خطری که یک نظرسنجی به صدا درآورد!

زینی وند مقدم گفت: از دانش‌آموزان درخواست می‌شود با ماسک و دستکش در مدرسه حاضر شوند و خانواده‌ها نیز از حضور در مدرسه و تجمع در مقابل مدرسه خودداری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه تمام مدارس از قبل ضدعفونی شده‌اند افزود: چنانچه تعداد دانش‌آموزان زیاد باشد کلاس‌ها در فضای باز و در صورت تعداد کم در داخل کلاس برگزار می‌شود.

وی درباره امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان گفت: امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهم از 17 خرداد تا 15 تیر و امتحانات پایه نهم نیز در سطح مدرسه نه در سطح استانی یا نهایی برگزار می‌شود.

زینی وند مقدم افزود: امتحانات سایر مقاطع برگزار نمی‌شود و ارزشیابی پایانی براساس نرم‌افزار شاد، عملکرد دانش‌آموزان در نیمسال اول و نظارت معلمان تعیین می‌شود.

انتهای پیام/861/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی مدارس دانش آموزان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی