Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان اظهار کرد: با همت و تلاش تمامی کارکنان و متخصصان در سال ۱۳۹۸ شاهد پیشرفت بسیار عظیمی در گازرسانی استان کرمان بوده ایم به نحوی که در هر هفته ۳ روستا به شبکه سراسری گاز متصل شده اند و همچنین ۳ شهر بلوک، نظام شهر و اندوهجرد نیز در این سال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"منوچهر فلاح" ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به سرانه وزارت نفت ۳ هزار و ۳۳۸  روستای این استان قابلیت گازرسانی را دارا می باشند که از این تعداد یک هزار و ۲۸۱ روستا در حال حاضر گاز دار  و یک هزار و ۵۸۳ روستا در دست طراحی، ۳۵۵ روستا در دست اجرا و ۱۱۹ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار می باشند.

وی در خصوص وضعیت گازرسانی به شهر ها نیز بیان کرد: تعداد ۵۶ شهر گاز دار  و ۱۴ شهر در مرحله اجرا و یک شهر در مراحل نهایی طراحی  می باشند و امیدواریم  با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت پذیرفته، تعداد ۱۰ شهر (ارزوئیه، هنزا، زهکلوت، گنبکی، ریگان (محمدآباد)، مردهک، دوساری، عنبرآباد، فاریاب و شهداد) به همراه ۱۴۸ روستا در سال ۱۳۹۹ که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جهش تولید نامگذاری شده است، از نعمت گاز طبیعی بهره مند  شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: با این جهش بزرگ گازرسانی در سال جاری خانوار تحت پوشش شهری از ۹۴ به ۹۷ درصد و خانوار روستایی از ۴۶ به ۵۲ درصد و در مجموع درصد خانوار تحت پوشش استان از ۷۵  به ۸۲ درصد ارتقا خواهد یافت.

وی در پایان بیان کرد: استمرار گازرسانی به مناطق محروم و جنوبی  استان از اولویت  های اصلی  شرکت گاز استان  می باشد امید می رود با گاز دار شدن شهرهای جنوبی استان گامی بلند در جهت آبادانی مناطق محروم، روستاهای جنوبی استان و کمک به صنایع تولیدی، صنعتی، کشاورزی و اشتغال این مناطق برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسید.

تسنیم در گزارشی نوشت: این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899621

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت​
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند