Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در استان زنجان قبل از نظارت و بازرسی‌ها بیش از ۲۱ هزار نفر بیمه قالی بافی بودند، گفت: با اجرای طرح نظارت و بازرسی از طرح بیمه قالیبافان تعداد بیمه شدگان این حوزه در مجموع به پنج هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه بیمه قالی بافا ن نیازمند تسهیلات ویژه ای است، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی استان باید افرادی را که بیمه شان حذف شده باید افراد جایگزین دیگری را بیمه کند ولی در این زمینه این سازمان همکاری خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: در سال ۹۸ قرار بود تسهیلات برای قالی بافان برای بیمه اختصاص یابد که این مهم تاکنون محقق نشده و بیمه قالی بافان در استان زنجان طی دو سال اخیر روند خوبی ندارد.

جعفری از وجود بیش از ۱۹ هزار دار قالی خانگی در استان زنجان خبر داد و افزود: در این راستا بیش از سه هزار قالی باف در کار گاه‌های خانگی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۴۸ کار گاه غیر متمرکز (متوسط) قالی بافی در استان فعال است، گفت: در این میان ۸۰ کار گاه بزرگ و متمرکز هم در این صنعت فعالیت می‌کنند.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، تصریح کرد: طرح نظارت و بازرسی از دارهای قالی در زنجان از ۳۱ مردادماه سال ۹۳ شروع‌شده و هدف از اجرای بازرسی این است افرادی که شرایط بیمه را دارند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و دارا بودن سن پایین‌تر از ۵۵ سال، داشتن مدرک فنی وحرفه‌ا ی و دریافت کارت قالیبافی از اتحادیه قالیبافان ازجمله شرایط لازم برای بیمه شدن است.

کد خبر 4926324

منبع: مهر

کلیدواژه: فرش فرش دستبافت ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان مواسات بیرجند استان زنجان بیمه قالی کار گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت