Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@19:01:29 GMT

آغاز سفرهای هوشمند/ سفر همراه سلامت با خودروی شخصی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۳۴۶۷

آغاز سفرهای هوشمند/ سفر همراه سلامت با خودروی شخصی

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز سفرهای احتمالی و هوشمند در ایام تعطیلات عید فطر که از قبل متولیان وزارت میراث فرهنگی پیش بینی‌های آن را کرده اند، توصیه‌هایی برای انجام سفرها که معمولاً در مرحله اول با خودروی شخصی خواهد بود، منتشر شده است این دستورالعمل‌ها در قالب سفر هوشمند به همه مردم توصیه شده است تا ضمن رعایت آن سفری همراه با سلامت را در پیش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دستورالعمل آمده است:

ضمن توصیه اکید به عموم مردم برای کاهش ترددهای بین شهری و پرهیز از سفرهای غیرضروری به منظور حفظ سلامت مسافران که با وسیله نقلیه شخصی بین شهرها تردد کنند، توصیه‌های ذیل ارائه می‌شود. قبل از سفر از سلامت وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنید و داخل خودرو و دستگیره‌های در را نظافت و گندزدایی کنید.

قبل از سفر به همراه داشتن اقلام بهداشتی حفاظت شخصی مانند دستکش یکبار مصرف ماسک محلول ضدعفونی کننده دست، دستمال کاغذی اطمینان حاصل کنید. در هنگام سوخت گیری در جایگاه‌های ارائه سوخت از ماسک و دستکش استفاده کنید. در سفرهای کوتاه از مواد غذایی سبک از پیش تهیه شده در منزل استفاده کنید.

در سفرهای طولانی فقط در واحدهای بین راهی تحت نظارت سازمان گردشگری توقف کنید. پس از استفاده از سرویس‌های بهداشتی عمومی دست خود را طبق پروتکل اعلام شده از سوی وزارت بهداشت به خوبی شستشو داده و خشک کنید یا از محلول ضدعفونی دست استفاده کنید.

پس از خرید هر نوع کالا یا ماده غذایی قبل از استفاده یا ورود به خودرو بسته بندی آن گندزدایی شود. برای پرداخت عوارض بزرگراهی ترجیحاً از روش‌های الکترونیکی استفاده کنید.

کد خبر 4925940 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری سفرهای تابستانی ماه رمضان ۹۹ ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی ترجمه کتابفروشی تازه های نشر گردشگری ادبیات جهان ادبیات رایزنی فرهنگی معرفی کتاب خبرگزاری مهر شیوع کرونا میراث فرهنگی موزه استفاده کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکوشیم بی‌جهت آبرو شخصی در جامعه را نریزیم

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: بکوشیم بی‌جهت آبرو شخصی را در جامعه نریزیم که خسارت آن جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 6095913

دیگر خبرها

  • بکوشیم بی‌جهت آبرو شخصی در جامعه را نریزیم
  • گره اندر گره
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟