Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:21:56 GMT

آرشیوسازی الکترونیکی اسناد شهرداری در مریانج

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۴۱۰۷

آرشیوسازی الکترونیکی اسناد شهرداری در مریانج

به گزارش خبرنگار مهر، محسن معصوم‌علیزاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت آرشیو الکترونیکی در شهرداری‌ها اظهار کرد: امروزه اسناد، مدارک و اطلاعات مکتوب یک سازمان از چنان اهمیتی برخوردار شده که مدیریت بهینه این اسناد به یکی از اولویت‌های کاری تمامی ادارات تبدیل شده است.

وی آرشیو الکترونیکی را یک راهکار جامع و هوشمندانه برای مهاجرت از بایگانی‌های سنتی به الکترونیک دانست و ادامه داد: این اقدام دسترسی سریع، مدیریت بهینه، کنترل دسترسی و امنیت اطلاعات و همچنین کاهش هزینه‌های سازمان در نگهداری اسناد را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مریانج اضافه کرد: آرشیو الکترونیک همچنین امکان مفقودی و سوءاستفاده احتمالی از مدارک موجود در پرونده را به کمترین میزان خواهد رساند به‌علاوه این اقدام در جهت دسترسی بهتر به پرونده‌ها از طریق اتوماسیون اداری و کم کردن هزینه‌های کاغذ انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح که در راستای دولت و شهروند الکترونیک و همچنین طرح جامع ساماندهی و یکپارچه‌سازی بایگانی انجام می‌شود در این شهرداری حدود ۸ هزار پرونده اعم از ساختمانی، درآمد و نوسازی، اصناف که شامل بیش از ۵۰ برگ سند بوده اسکن و بایگانی الکترونیکی شده است.

معصوم‌علیزاده اضافه کرد: شهرداری مریانج به عنوان اولین شهرداری در استان همدان، این طرح را به طور کامل انجام داده و امروز تمام پرونده‌های موجود در شهرداری مریانج به صورت کاملاً الکترونیکی آرشیوسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با وارد کردن کد نوسازی ساختمان خود می‌توانند از وضعیت پرونده خود و مدارک آن دیدن کنند و به راحتی به اطلاعات ملکی، درآمد و اصنافی خود دسترسی داشته باشند.
 

کد خبر 4926420

منبع: مهر

کلیدواژه: مریانج شهرداری ها ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان مواسات بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه

ایسنا/گلستان دادستان گالیکش گفت: در پی فوت دو مسافر طی کمتر از ۱۰ روز در  آبشار لوه، مسیر دسترسی به این آبشار مسدود شد.

 سیدسعید جباری بعداز ظهر شنبه ۱۵ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان ۱۰ روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه‌خیز  آن را ایمن‌سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: سال گذشته  با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن‌سازی شده بود و از امروز هم ایمن سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع تر است، آغاز شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج