Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:56:04 GMT

نوسازی روکش آسفالت آزادراه تهران-کرج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۴۵۹۳

نوسازی روکش آسفالت آزادراه تهران-کرج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، گودرز محمودی با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در خصوص ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌ها در طرح سراسری لکه گیری و روکش راه‌های شریانی اظهار داشت: ارتقای سطح خدمات در محورهای ارتباطی بالاخص محورهای شریانی به عنوان یک استراتژی اساسی از ابتدای سال ۱۳۹۹ به استان‌ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این استراتژی تعیین شده تاکید شده است تا شاهد افزایش ارتقای سطح خدمات در محورهای شریانی، آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها باشیم و در این میان اولویت بر لکه گیری و روکش آسفالت برای تردد عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز ادامه داد: همان طور که استحضار دارید محور اساسی تهران – کرج به طرف قزوین و جاده کرج به سمت چالوس به عنوان محور دوم استان جزو محورهای بسیار اساسی پرتردد و پرترافیک کشور هستند.

وی ادامه داد: متوسط تردد در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین ۴.۵ برابر متوسط تردد در سطح کشور است. به همین جهت لازم و مهم است از لحاظ خدمت به کاربران و رانندگان کشورمان، شاهد ارتقای ایمنی باشیم تا در خصوص تردد با انجام یک کار اساسی به خوبی در معرض قضاوت مردم قرار گیریم.

وی افزود: به همین خاطر پیرو سیاست‌های اعلام شده از اواسط فروردین کار آغاز شده است. در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین هم در لاین شمالی و هم جنوبی، در مقاطع مختلف کار با لکه گیری و یا در صورت نیاز ترمیم رویه آسفالت با تراشیدن و ریختن آسفالت جدید در حال انجام است.

محمودی تصریح کرد: در این زمینه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز ۳ قرارداد پیمانکاری برای روکش در سطح استان دارد که هم اکنون این پیمانکاران در سه مقطع آزادراه تهران – کرج با اولویت اول مشغول به کار هستند تا بعد از آن اولویت‌های دوم انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعریف کاری انجام شده، این پیمانکاران کارگاه‌های خود را برای اصلاح رویه اصلی آزادراه فعال کرده اند و تلاش داریم تا قبل از سفرهای عید سعید فطر و تابستانی اصلاحات انجام گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به رصد تمامی اقدامات لحظه به لحظه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: سازمان و بالاخص معاون راهداری سازمان لحظه به لحظه مراحل پیشرفت کار را رصد می‌کنند. به همین خاطر هر روز مراحل پیشرفت کار به صورت تصویری به سازمان ارسال می‌شود.

وی افزود: همانطور که گفته شد با توجه به یک زمستان پربرف و باران داشتیم، اولویت قسمت‌هایی است که آسیب جدی دیده و بنا داریم تا قبل از سفرهای تابستانی کار اصلاح انجام تا مابقی به ترتیب انجام شود. کار اولویت بندی شده و آنجایی که رویه نامناسب‌تری برخوردار است قبل و حین سفرها انجام و بقیه موارد تحت اولویت‌های دوم و سوم به طور مستمر ادامه پیدا می‌کند.

محمودی در پایان گفت: امیدواریم با این همت سازمان راهداری و تأمین اعتباری که انجام شده است، با استفاده از قراردادهای بازی که از قبل داشتیم، بتوانیم سطح خدمات را ارتقا دهیم.

کد خبر 4926309 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: آسفالت آسفالت ریزی راهسازی آزاد راه تهران کرج ویروس کرونا وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت بورس قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران سهام عدالت تولید نفت ایالات متحده آمریکا آزادسازی سهام عدالت مالیات قیمت خودرو بازار سرمایه راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادراه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود