Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلودری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خنداب گفت: بسیج سازندگی در سال جاری در نظر دارد نسبت به ایجاد و توسعه زیرساخت اشتغال کشاورزی از قبیل جدول گذاری کانال‌های آبیاری، لایروبی قنوات، ایجاد استخر ذخیره آب، ایجاد کارگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده در قالب ۲۳ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن آلودری، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ گفت: بسیج به عنوان یکی از یادگاران فکری حضرت امام خمینی(ره) با هدف حراست از آرمان‌های انقلاب تشکیل شد.

وی ادامه داد: یکی از ضرورت‌های امروز انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی، تفکر جهادی و مدیریت جهادی است که این فرهنگ در قالب تفکر بسیجی است. اگر این تفکر را در همه عرصه‌ها اشاعه دهیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خنداب با بیان اینکه اشتغال جوانان امروز به مهم‌ترین دغدغه کشور تبدیل شده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر بر لزوم تلاش در جهت افزایش تولید داخلی و اشتغال در راستای تحقق اقتصادمقاومتی تاکید کردند چراکه افزایش تولید داخلی علاوه بر کارآفرینی برای جوانان یکی از ارکان مهم تحقق اقتصادمقاومتی است.

آلودری در ادامه گفت: بسیج سازندگی هم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی با اعطای تسهیلات کم بهره، گام‌های بلندی در جهت اشتغالزایی و کارآفرینی برای جوانان برداشته و برای بسیاری از جوانان بیکار اشتغال ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر لزوم باور و اعتماد به جوانان ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر داشته‌های داخل محقق می‌شود که مهم‌ترین داشته را می‌توان همین روحیه جوانان کشور دانست که اگر به آنان اعتماد شود، قطعاً جواب این اعتماد را خواهند داد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خنداب با اشاره به همت جوانان خندابی در اشتغالزایی و کارآفرینی گفت: تعدادی از جوانان بسیجی این شهرستان توانسته‌اند با استفاده از تسهیلات اقتصادمقاومتی برای خود اشتغالزایی کرده و با الگو گرفتن از اقتصاد مقاومتی در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گامی مثبت بردارند.

آلودری به تسهیلات پرداخت شده از سوی بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصادمقاومتی اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان اشتغالزایی در قالب ایجاد کارگاه‌های کوچک، زودبازده و خانگی، در عرصه‌های دامپروری، پرورش ماکیان، کشت گیاهان دارویی، پرورش قارچ، احداث تاکستان داربستی، گلخانه‌های کوچک و پرورش ماهیان زینتی توانسته است با حمایت‌های خود به نوعی چرخ اقتصاد شهرستان را به حرکت درآورد.

وی یادآور شد: در سال ۹۸ تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی از سوی بسیج سازندگی به متقاضیان پرداخت شد که در مجموع برای ۳۴ نفر مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان خنداب ایجاد اشتغال کرد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خنداب  اضافه کرد: این اشتغال ها در عرصه گیاهان دارویی، پرورش دام و پرورش ماکیان و قارچ و... به صورت مستقیم ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی در سال جاری در نظر دارد نسبت به ایجاد و توسعه زیرساخت اشتغال کشاورزی از قبیل جدول گذاری کانال‌های آبیاری، لایروبی قنوات، ایجاد استخر ذخیره آب، ایجاد کارگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده در قالب ۲۳ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان