Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:18:37 GMT

نمره‌دهی دانشگاه شریف تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۰۶۶

نمره‌دهی دانشگاه شریف تغییر نمی‌کند

در اطلاعیه امروز - شنبه - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف آمده است: در جلسه اخیر شورای مدیران آموزش دانشگاه، مجموعه نظرات دریافتی در خصوص شیوه پیشنهادی برای نمره ­دهی در نیم ­سال جاری در پاسخ به استعلام­‌های انجام شده جمع‌بندی شد.
در این اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف یادآور شد: با توجه به اینکه اکثریت نظرات دریافتی به انتخاب شیوه مرسوم نمره­ دهی (نمره­ دهی عددی بین صفر تا ۲۰) اختصاص داشت، لذا مقرر شد با فرض امکان برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم در نیم سال جاری،  شیوه نمره دهی طبق شیوه مرسوم دانشگاه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: علاوه بر تسهیلاتی که قبلا برای حذف ترم و حذف درس در این نیم سال اعلام شد، تسهیلی دیگر برای دانشجویان صرفا در این نیم­سال در نظر گرفته شده است.
این معاونت افزود: با توجه به شرایط خاص نیم ­سال ۲-۱۳۹۸، دانشجویان می ­توانند پس از ثبت قطعی تمامی نمرات این نیم­سال در کارنامه و در بازه زمانی که در نیم­سال تحصیلی آتی توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تعیین و ملزومات آن در سامانه آموزش لحاظ خواهد شد، تقاضای تبدیل و تغییر یکی از نمرات دروسرا  ارائه دهند. البته تعداد واحدهای باقیمانده در نیم­سال برای دانشجویان کارشناسی نباید کمتر از ۸ واحد و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی نباید کمتر از ۶ واحد شود.
معاونت آموزشی دانشگاه شریف افزود: مقرر شد مدرسین بخش قابل توجهی از نمره ارزیابی دانشجو را بر اساس طول نیم ­سال و ارزیابی مستمر دانشجو تعیین کنند البته در صورتی که امکان برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم از طرف مراجع ذی صلاح کشوری به طور کامل منتفی شد، تمهیدات پیش بینی شده به اطلاع می رسد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشجو ناحیه نوآوری دانشگاه شریف پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشجو ناحیه نوآوری دانشگاه شریف ویروس کرونا دانشجو ناحیه نوآوری دانشگاه شریف تحصیلات تکمیلی دانشگاه معاونت آموزشی دانشگاه شریف نیم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر سبزعلیپور، مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهرستان پارس آباد گفت: در این بازدیدها، مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد که پرونده تخلفات این داروخانه‌ها جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
وی با تاکید بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه‌ها و اطلاع رسانی‌های مکرر نسبت به اصالت سنجی دارو‌ها و فرآورده‌های سلامت محور در سامانه TTAC اظهارداشت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه TTAC و موجودی فیزیکی داروخانه، ضمن قطع سهمیه، موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.
مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه بیان داشت: انبار دارویی داروخانه‌ها بایستی طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه‌های لازم از سوی موسس اخذ شود.
رعایت اصول علمی و فنی در ساخت دارو‌های ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه از دیگر موضوعات مورد تاکید مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

دیگر خبرها

  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان