Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:33:32 GMT

۲۰ هزار البرزی در صف تعویض پلاک خودرو هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۶۸۰

۲۰ هزار البرزی در صف تعویض پلاک خودرو هستند

ایسنا/البرز رئیس پلیس راهور البرز با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک تا آخر هفته تا ساعت ۱۷ خدمات‌رسانی خواهد داشت، گفت: چون مردم اغلب صبح به مرکز تعویض پلاک قزلحضار مراجعه می‌کنند از ساعت دو ظهر تقریبا این مرکز مراجعه کننده ندارد به همین دلیل درخواست می‌شود مردم در زمان مراجعه به این مرکز تغییر ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ غلامعلی شرق در گفت‌وگو با ایسنا  با اشاره به اینکه در حال حاضر یک مرکز تعویض پلاک در استان فعال است، اظهار کرد: متقاضیان تعویض پلاک از ساعت هفت صبح تا پنج بعد از ظهر می‌توانند به مرکز تعویض پلاک قزلحضار مراجعه و پس از دریافت نوبت اقدام لازم برای تعویض پلام خودروی خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تنها مرکز تعویض پلاک استان به واسطه شیوع کرونا حدود ۴۰  روز تعطیل بود، نتوانسته طی این مدت به متقاضیان خدمات رسانی کند به همین دلیل وجود صف طولانی برای تعویض پلاک در شرایط فعلی دور از تصور نیست.

وی با بیان اینکه این مرکز روزانه به حدود ۵۰۰ مراجعه کننده خدمات رسانی می‌کند، اضافه کرد: با توجه به وقفه ای که در خدمات‌دهی این مرکز افتاده بیش از ۲۰ هزار نفر در صف دریافت خدمات برای تعویض پلاک هستند.

این مسئول افزود: دو مرکز تعویض پلاک چیتگر و میثم در تهران نیزتا عادی شرایط به کمک مرکز تعویض پلاک قزلحصار آمده و به البرزی‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

سرهنگ شرق با بیان اینکه بیشتر مراجعه مردم به مراکز تعویض پلاک ساعات اولیه صبح است، گفت: از مراجعه کنندگان تقاضا می‌شود در ساعت مراجعه خود تعادل ایجاد کنند تا شاهد تجمع آنها در  اوایل صبح نباشیم.

وی اضافه کرد: چون مردم اغلب صبح به مرکز تعویض پلاک قزلحضار مراجعه می‌کنند از ساعت دو ظهر تقریبا این مرکز مراجعه کننده ندارد به همین دلیل درخواست می‌شود مردم در زمان مراجعه به این مرکز تغییر ایجاد کنند.

رئیس پلیس راهور البرز با بیان اینکه طرح زوج و فرد برای تعویض پلاک از امروز برداشته شده، گفت: از امروز مراجعین می‌توانند بدون توجه به زوج یا فرد بودن شماره آخر پلاک خود به مرکز تعویض پلاک مراجعه و خدمات دریافت کنند.

وی در پایان گفت: مراکز تعویض پلاکی که به البرز نشینان خدمات ارائه می‌دهد تا پایان هفته تا ساعت پنج بعدازظهر باز هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مرکز تعویض پلاک خدمات رسانی برای تعویض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱

شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت