Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@16:53:10 GMT

افشای یک راز جالب درباره مایکل جکسون

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۸۷۹

افشای یک راز جالب درباره مایکل جکسون

رویداد۲۴  دیتر ویزنر، دوست و مدیر برنامه‌های سابق مایکل جکسون کتاب جدیدی را درباره این خواننده مطرح منتشر کرده که در آن اطلاعات جالبی پیرامون وی وجود دارد. بر اساس این کتاب، مایکل جکسون خواهان مشارکت و یا حتی خرید شرکت‌های اپل و حتی والت دیزنی و مارول بوده است.

این کتاب که عنوان "مایکل جکسون: داستان واقعی" برای آن انتخاب شده، نکات جالبی را با ما در میان می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزیده‌ای از بیانیه مربوط به انتشار این کتاب به شرح زیر است: "آقای ویزنر تحت تاثیر حس تعهد و وظیفه، اطلاعات صمیمانه درباره مایکل جکسون، فردی که به عنوان یک نابغه تجاری و پدری دوست داشتنی که به خانواده و دوستان خود اهمیت می‌داد، به اشتراک می‌گذارد. مردی که تا به امروز به شیوه‌های مختلف به تصویر کشیده شده و مجسم شده، فردی که الهام‌بخش میلیون‌ها نفر بوده است. "

به گزارش فارنت، این کتاب به صورت الکترونیکی منتشر شده که به معنای آن است که خوانندگان می‌توانند به اسناد منبع اصلی از جمله پانزده ایمیل صوتی که قابل شنیدن است، دسترسی پیدا کنند. یکی از این پیام‌ها، اطلاعات جالبی درباره آرزو‌های تجاری مایکل جکسون را با ما در میان می‌گذارد.

در یکی از پیام‌های مایکل جکسون می‌شنویم: "مایکل جکسون تماس گرفته است. زمانی که این پیام را دریافت کردید، سریعا با من تماس بگیرید. چیزی که می‌خواهم درباره آن با شما صحبت کنم، بسیار بسیار محرمانه است. من به یک بانک آلمانی یا سوئیسی نیاز دارم و می‌خواهم میلیارد‌ها دلار در یک بانک سوئیسی یا آلمانی جمع کنم، البته باید تمام این اطلاعات را محرمانه نگه دارید. یک مالکیت بی‌نظیر می‌خواهم انجام دهد. " کسب و کار‌های مدنظر مایکل جکسون شامل تصاحب و همکاری با شرکت‌های مارول کامیکس، والت دیزنی و اپل بوده است. اگر مایکل جکسون به خواسته خود می‌رسید، می‌توانست تبدیل به یکی از ثروتمندترین افراد شود و همچنین تاثیرات بیشتری روی فرهنگ عامه و جهان نسبت به قبل داشته باشد. " لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مایکل جکسون سرگرمی مایکل جکسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک رسانه آلمانی جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین را فاش کرد.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در گزارشی اعلام کرد که روسیه و اوکراین در بهار ۲۰۲۲ به توافق صلح نزدیک بودند. در آن توافق کی یف آماده تعهد به بی طرفی بود. با این حال اصرار مسکو بر اینکه اوکراین، زبان روسی را دومین زبان رسمی خود قرار دهد یکی از موانع بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به یک سند ۱۷ صفحه‌ای به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲، مدعی شد که توافقی میان مسکو و کی یف انجام شده بود و قرار بود هرگونه اختلاف باقی مانده در نشست بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و همتای اوکراینی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به نوشته این رسانه آلمانی، بنا به مفاد این توافق اوکراین متعهد به بی‌طرفی دائم می‌شد و موافقت می‌کرد که به سلاح‌ها و نیروهای خارجی اجازه ورود به این کشور را ندهد. همچنین کی یف بنا به توافق مذکورتضمین می‌کرد که مانورهای نظامی با دیگر کشورها برگزار نخواهد کرد.

در مقابل، روسیه متعهد می‌شد که دیگر به اوکراین حمله نکند و کی‌یف می‌توانست تضمین‌های امنیتی را از آمریکا، انگلیس، فرانسه و چین دریافت کند.

کد خبر 6090259

دیگر خبرها

  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد