Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امروز کمتر از 10 درصد از دانش‌آموزان برای رفع اشکال به مدارس استان مراجعه کردند.

مجید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مدارس از امروز در سراسر کشور  برای رفع اشکال دانش‌آموزان بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه حضور برای دانش‌آموزان در مدرسه اجباری نیست و اختیاری است، افزود: مدارس استان آمادگی حضور دانش‌آموزان را برای رفع اشکال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی با استاندار و دانشگاه علوم پزشکی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  از فراهم شدن تمامی شرایط برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تمامی مدارس ضدعفونی شده است، الان دانش‌آموزان با رعایت موازین بهداشتی مراجعه می‌کنند، چنانچه دانش‌آموزی ماسک نداشته باشد و نیاز داشته باشد مدرسه در اختیار وی قرار می‌دهد.

یزدان‌پناه با اشاره به بازرسی 300 اکیپ از مدارس استان، گفت: از امروز صبح تیم‌های بازدید کننده از مدارس استان در حال بازدید هستند، شخصا خود بنده نیز از چند مدرسه بازدید کردم تعدادی دانش‌آموز برای رفع اشکال مراجعه کرده بودند.

وی آمار مراجعه امروز دانش‌آموزان به مدارس استان را در مجموع کمتر از 10 درصد اعلام کرد و گفت: امروز حدود 20 درصد دانش‌آموزان مناطق روستایی و کمتر از 10 درصد دانش‌آموزان مناطق ابتدایی شهری و همین میزان نیز دانش‌آموزان متوسطه اول، دوم و سوم در مدارس حضور داشتند.

این مسؤول با بیان اینکه کلاس‌ها برای رفع اشکال است، تاکید کرد: فقط دانش‌آموزانی که اشکال دارد مراجعه کنند، بنابراین از آمدن به مدرسه درصورتی که برنامه خاصی ندارند خود داریی کنند.

وی با اشاره به فعالیت شبکه شاد، تصریح کرد: دانش‌آموزان در منزل از طریق  شبکه‌های آموزشی تلویزیونی و شبکه شاد ارتباط خود را با معلم حفظ کنند چنانچه نیاز به رفع اشکال دارند همکاران هر روز در مدرسه هستند و آمادگی پاسخگویی را دارند.

یزدان‌پناه در خصوص آخرین دستورالعمل مربوط به چگونگی برگزاری امتحانات دانش‌آموزان، گفت: فعلا دستورالعمل اعلام شده برای دانش‌آموزان پایه اول تا ششم، هفتم و هشتم و همچنین دهم و یازدهم براساس حضور در مدرسه(قبل از کرونا)، شبکه شاد و ارتباط معلم با دانش‌آموز و در نهایت نظر نهایی معلم به عنوان ناظر اصلی جریان کار دانش‌آموز است.

وی اضافه کرد: امتحانات پایه نهم منطقه‌ا‌ی، استانی و حتی مدرسه‌ای نیز نیست، در داخل مدرسه با هماهنگی خود معلم و دانش‌آموز برگزار می‌شود، تنها آزمون نهایی اصلی ما پایه‌ دوازدهم است که 17 خرداماه شروع و تا 15 تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمام شرایط را برای بیش از 140 حوزه امتحانی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم استان آماده کرده‌ایم، گفت: همه عوامل و امکانات برای برگزاری آزمون سالم آماده است، برنامه داریم هر روز در طول امتحانات ضدعفونی انجام شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان کرمانشاه مدارس آموزش مدیر کل یزدان پناه رفع اشکال ضدعفونی امتحانات برای رفع اشکال کمتر از 10 درصد دانش آموزان مدارس استان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور در دیدار با نماینده مردم شریف دشت آزادگان، هویزه و بستا با تاکید بر تقویت روحیه جهادی برای ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: یکی از اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، نشاندن لبخند شادی و رضایت بر چهره همه دانش آموزان است.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرا در شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه و بستان، افزود: در دشت آزادگان ۱۲ مدرسه با ظرفیت ۴۷ کلاس درس درحال ساخت است.

سعیدی پور ادامه داد: در بستان ۸ مدرسه و در هویزه نیز ۸ مدرسه در حال ساخت است که با تکمیل آنها تا مهرماه امسال، ۷۱ کلاس درس به دانش آموزان این شهرستان‌ها تحویل داده خواهد شد.  

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان می‌گوید: در تلاش هستیم از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع برای تکمیل طرح‌ها استفاده کنیم و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۷۰ کلاس درس در مهرماه ۱۴۰۳ به دانش آموزان تحویل خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان