Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:27:34 GMT

۲۴۰۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد ضدعفونی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۰۵۱

۲۴۰۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد ضدعفونی شدند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزهای گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این استان ضدعفونی و گندزدایی شدند. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: تمامی مدارس ابتدایی و دوره متوسطه به غیر از پیش دبستانی‌ها و مدارس استثنایی و شبانه روزی‌ها از امروز به مدت یک ماه برای رفع اشکال احتمالی دانش آموزان در دروس بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برای رعایت پروتکل‌ بهداشتی ابلاغ شده از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، عنوان کرد: 90 اکیپ متشکل از 224 نفر با هدف بررسی، رصد و پایش ارائه آموزش‌ها به دانش آموزان در مقاطع مختلف تشکیل شده است.

مخالفت نماینده مردم زاهدان در مجلس با بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستانآیا وقت بازگشایی مدارس فرا رسیده است؟/زنگ خطری که یک نظرسنجی به صدا درآورد!کهگیلویه و بویراحمد| بازگشایی مدارس بدون رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی خطرناک است

زارع‌پور ابراز کرد: تمامی مدیران، معاونان، دبیران و آموزگاران مدارس در هفته اول بازگشایی مدارس ملزم به حضور هستند تا در صورت مراجعه دانش آموزان نسبت به رفع اشکال آنان اقدام کنند و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شورای مدرسه در هفته اول بازگشایی را ضروری دانست و ادامه داد: وقتی کسانی از دانش آموزان مشکلی ندارند کار سنجش پایانی را انجام دهند.

زارع‌پور از تشکیل ستاد پیشگیری، مقابله و مبارزه با ویروس کرونا در استان و شهرستان‌ها با شیوع این ویروس خبر داد و افزود: در این راستا 5 کمیته استانی و 17 کمیته در سطح شهرستان‌ها و مناطق تشکیل شده و تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده است.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد