Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:26:53 GMT

وقوع قتل خانوادگی در در بابلسر/ قاتل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۱۶۱

وقوع قتل خانوادگی در در بابلسر/ قاتل دستگیر شد

سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستا‌های بخش بهنمیر شهرستان بابلسر بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این حادثه که ساعت حدود ۷ و ۴۵ دقیقه صبح امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به وقوع پیوست، افزود: فردی ۵۲ ساله از کارکنان یکی از شرکت‌های خدمات مراقبتی با اسلحه‌ای که در اختیارش داشت، با مراجعه به منزل مادر همسر خود در یکی دیگر از روستا‌های منطقه به سمت او و همسر خود که در محل حضور داشت، شلیک کرد.

سرهنگ ساداتی گفت: متهم پس از این اقدام ۲ دختر ۱۷ و ۱۴ ساله اش را هم مجروح کرد و از محل حادثه متواری شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: متهم پس از این جنایت هولناک که سبب مرگ همسر ۴۷ ساله اش و مادر ۷۰ ساله همسرش شده بود، از محل متواری شد.

او گفت: با وقوع این جنایت ماموران انتظامی بخش با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی عملیاتی، قاتل را دستگیر کردند.

سرهنگ ساداتی از تشکیل پرونده قضائی برای متهم به قتل خبر داد و افزود: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع قتل خانوادگی دستگیری قاتل فراری قتل در بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت، خبر داد و گفت: انگیزه جنایت، اختلافات مالی بوده است. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد قاسم طرحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به دستگیری قاتل فراری بیان کرد: اواسط اردیبهشت‌ امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میان‌سال در روستای سنگتراشان در محدوده قیامدشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

وی افزود: طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های مأموران کلانتری 174 پیچید. خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند و جسد زن و مرد میان‌سالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل یکی از آشنایان این 2 مقتول است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:  مأموران در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میان‌سال به دلیل تقسیم ارثیه، اختلافات مالی گسترده‌‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و پیش از رسیدن پلیس از مهلکه گریخته است.

سرهنگ طرحانی عنوان کرد: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه مأموران با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی به دستگیری وی در یک عملیات منسجم موفق شدند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری 174 قیامدشت خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل زن و مرد میان‌سال با انگیزه اختلاف مالی اعتراف کرد.

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری