Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:42:57 GMT

تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بیارجمند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۴۳۲

تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بیارجمند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، به همت ستاد رزمایش مواسات و کمک مومنانه بخش بیارجمند و همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی حدود ۲۰۰ بسته معیشتی و حمایتی برای منطقه محروم بیارجمند تهیه و اماده توزیع شد.

امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه این مرحله دوم کمک مومنانه در این منطقه است گفت: ۴ هزار وعده غذای گرم نیز در بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی مناطق محروم کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با نیما: ختده سرد

 خنده سرد      صبحگاهان که بسته می ماند   ماهی آبنوس در زنجیر   دم طاووس پر افشاند   روی این بام تن بشسته ز قیر   ***********   چهره سازان این سرای درشت،   رنگدانها گرفته اند به کف.   می شتابد ددی شکافته پشت،   بر سر موجهای همچو صدف.   خنده ها می کنند از همه سو،   بر تکاپوی این سحر خیزان.   روشنان سر به سر در آب فرو،   به یکی موی گشته آویزان.   دلربایان آب بر لب آب   جای بگرفته اند.   رهروان باشتاب در تک و تاب   پای بگرفته اند.   لیک باد دمنده می آید،   سرکش و تند،   لب از این خنده بسته می ماند.   هیکلی ایستاده می پاید.   صبح چون کاروان دزد زده،   می نشیند فسرده؛   چشم بر دزد رفته می دوزد   خنده ی سرد را می آموزد.   اسفند 1319   "خنده سرد" خوانش احمد شاملو
کد صوت دانلود صوت اصلی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • امروز با نیما: ختده سرد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!