Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:54:44 GMT

همایش بین‌المللی قدس شریف برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۷۴۷

همایش بین‌المللی قدس شریف برگزار می‌شود 

آیت‌الله علیرضا اعرافی رییس همایش بین المللی قدس شریف اظهارداشت: این همایش در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به وقت ایران و ۱۶.۳۰ الی ۱۸.۳۰ به وقت مکه، به مدت ۲ روز و به صورت مجازی و با نرم افزار adobe connect و بخش زنده از طریق آدرس اینترنت live.alabaster.ir و اینستاگرام، فیس‌بوک و یوتیوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس همایش بین المللی قدس شریف ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش زنده نگه داشتن قدس با استفاده از ظرفیت نخبگانی، سازمان‌های مردم نهاد و حرکت بزرگ اربعین حسینی، تبیین ترفندها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از اشتغال فلسطین، بررسی نقش تروریسم دولتی در مساله فلسطین و جهان اسلام و بررسی استراتژی جبهه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس است.

اعرافی به محورهای همایش اشاره کرد و افزود: قدس در اندیشه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی، گفتمان مقاومت اسلام و آزادسازی قدس، نقش سرداران شهید مقاومت در مبارزه علیه صهیونیسم از محورهای این همایش است.

اعرافی معامله قرن، ترفند آمریکا برای تثبیت اشغالگری، ابعاد هنری و رسانه‌ای بازنمایی قدس و روز جهانی آن، اربعین حسینی و قدس، فلسطین در مسیر تحولات، افراطی گری، تروریسم و مسئله فلسطین، فلسطین و مسائل حقوق بشر و فلسطین و طرح چهار ماده ای ایران را از دیگر محورهای این همایش بین‌المللی عنوان کرد.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این همایش بین‌المللی شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی از جهان است.

آیت‌الله اعرافی اضافه کرد: این همایش با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه و مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اربعین حسینی مقاومت مکه قدس رژیم صهیونیستی رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اربعین حسینی مقاومت مکه قدس رژیم صهیونیستی رهبر معظم انقلاب مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اربعین حسینی مقاومت مکه قدس رژیم صهیونیستی رهبر معظم انقلاب همایش بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل