Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری درباره حواشی اظهارنظرش درباره قهرمانی تیم پرسپولیس تهران در صورت ناتمام ماندن لیگ نوزدهم توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری در خصوص حمایت پیشکسوتان از او در قبال حواشی که طی چند روز اخیر ایجاد شده است، گفت:

از پیشکسوتان عزیز ممنونم و به هر حال چه من و چه هر شخص دیگری حق اظهار نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی حق ندارند به پیشکسوتان بی احترامی کند و چه محمود فکری باشد یا هر شخص دیگری؛ بی احترامی کردن به یک پیشکسوت مکتب و تیمی که شما حامی آن هستید را زیر سوال می‌برد.

فکری درباره اینکه فضای مجازی به محلی برای تسویه حساب‌های شخصی تبدیل شده است، گفت:

کسانی که به احترامی می‌کنند از نظر من از کسی خط می‌گیرند و خیلی‌ها هستند که خیانت کردند. از همان سال هفتاد و دو که در باشگاه حضور دارم ما خیلی چیزها را می‌دانیم؛ خیلی‌های خیانت کردند و حتی رو شد و برخی هم رو نشد. ما حتی خدمات به باشگاه را هم دیدیم اما اینطور نبوده که بخواهیم چند نفر را در کنارمان نگه داریم و به بقیه حمله کنیم.

محمود فکری ادامه داد:

شاید هم خیلی‌ها اینطور فکر می‌کنند که محمود فکری در آینده رقیب‌شان می‌شود و قصد تخریب من را دارند. خیلی‌ها هم سوار موج شده‌اند تا به من توهین کنند. خیلی اختلافات در این باشگاه از روی سوتفاهم بوده است. از فکری آن سوال را پرسیدند و شاید در نهایت طفره می‌رفتم و آن را جواب نمی‌دادم اما وقتی از من سوال کردند که لیگ ناتمام بماند من هم گفتم که پرسپولیس قهرمان شود. وقتی قرار است قهرمان مشخص شود که نمی‌توانیم تیم دوم را قهرمان بدانیم. استقلال اگر گل گهر، ماشین سازی و پیکان تهران را شکست می‌داد شاید الان صدر جدول بود. این تیم‌ها مقصر نیستند که استقلال در صدر جدول حضور ندارد. چرا سعی دارند تا ضعف‌های خودمان را بر گردن دیگران بیندازیم. ایرانی‌ها به موج سواری عادت کرده‌‌اند.

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه شاگردان آماده مسابقات لیگ هستند یا خیر گفت:

اگر بخواهند مسابقات را آغاز کنند ما آماده هستیم و اگر بخواهند لغو کنند هم ما مشکلی نخواهیم داشت. شرایط مساعد نیست و اگر اینطور بماند باید مسابقات را لغو کنند اگر هم بخواهند ادامه بدهند ما مشکلی نخواهیم داشت.

محمود فکری درباره دلخوری که از هواداران استقلال داشت و عدم تشویق او در ورزشگاه آزادی که سبب شد تا بگوید علاقه داشته تا پیشکسوت پرسپولیس می‌‌بود، گفت:

ببینید یک عده از لیدرهای باشگاه که حتی آن زمان ریش و سبیل نداشتند از ما کمک می‌خواستند تا همراهشان باشیم اما همان‌ها وقتی من به استادیوم رفته بودند من را نشناختند. من اینطور می‌گویم که از جایی خط گرفتند وگرنه نه استقلالی‌ها فکری را فراموش کردند و نه همان لیدرها من را فراموش می‌کنند. من نه نیازی به تشویق دارم و نه حمایت عزیزان اما خواهشا به پاس عرق‌هایی که در این باشگاه ریختیم که حالاحالاها هم خیلی‌ها به گرد من نمی‌رسند چراکه پرسپولیس چندین برابر استقلال به من پیشنهاد داده بود اما ما به این پیراهن خیانت نکردیم و استقلال را نفروختیم. خیلی مانده است که به گرد ما برسند اما هنوز به من می‌گویند که من با گفتن آن جمله خیانت کرده‌ام تا بخواهند ما را از چشم بیندازند. فکری آزارش به کسی نمی‌رسد اما اگر لب تر کنم خیلی‌ها باید جمع کنند و بروند.

منبع: ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری پرسپولیس استقلال نساجی استقلال پرسپولیس محمود فکری نساجی محمود فکری خیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود گبرلو بازیگر شد

به گزارش قدس آنلاین، گبرلو که در سال‌های دور تجاربی در عرصه‌های نمایشی و حضور بر صحنه تئاتر داشته، در صفحه‌شخصی خود نوشت: عصر چهارشنبه‌ای، آقای شمس دستیار محترم آقای سامان مقدم، تماس گرفتند و درخواست داشتند همان نقشی را که در برنامه‌ها به عنوان مجری سینمایی دارم در قسمتی از سریال افعی تهران داشته باشم. فرمودند سکانسی هست که جناب معادی نقش فیلمسازی دارند که با شما گفتگو کنند. تردید داشتم.،فرمودند شیوه سریال اینگونه است که برخی شخصیت‌ها در نقش خودشان ظاهر می‌شوند. پذیرفتم صبح جمعه‌ای سر صحنه رفتم. در بدو ورود آقای سامان مقدم که سال‌ها از ایشان خبر نداشتم و بعد جناب پیمان معادی را دیدم. با هر دو سلام و علیک گرمی داشتم. پیمان معادی را در نشست‌های خبری جشنواره فیلم فجر دیده بودم ولی فیلم‌هایش را چه داخلی و چه خارجی دیده‌ام. برای من یک شخصیت دوست داشتنی هستند. فیلمنامه کافه ستاره‌اش و بازی در ابد و یک روزش را دوست دارم… متن را تمرین کردیم تا صحنه فیلمبرداری آماده شد. یک تیم حرفه‌ای و مسلط را سر صحنه دیدم؛ به‌خصوص استاد غفوری که پشت دوربین جذابیت پر افتخاری داشتند. سامان مقدم برای من همیشه متفاوت بود. به تسلطش به فیلم و سریال اعتماد داشتم. صدسال به این سال‌ها و یک عاشقانه ساده‌اش را دوست دارم. به پیشینه جمع اعتماد کردم. بدم هم نمی‌آمد جلوی دوربین یک تیم حرفه‌ای ظاهر شوم. تا شروع ضبط فرصت شد با عزیزان پشت صحنه گپ برنم. معلوم بود تیم باهوش و کاربلدی دورهم جمع شدند. وقتی سریال پخش شد از ساختار جذاب و حرفه‌ایش لذت بردم. به‌خصوص در قسمت اول خیلی حرف‌های قصه روایت می‌شود و در قسمت‌های بعد با روشن‌شدن لایه‌های دیگر کنجاوی‌ها برانگیخته می‌شود… چون خودم نقشی در این سریال دارم از ارایه نظر مثبتم خودداری می‌کنم ولی وظیفه دارم از همه عزیزان سر صحنه سپاسگزاری کنم. مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر برنامه‌ریزی: علی شمس، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، طراح صحنه: کامیاب امین‌ِِعشایری، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: ندا نصر، مدیر تولید: امیر یمینی و منشی صحنه: دنیا راد و به‌خصوص جناب سامان مقدم و جناب پیمان معادی و همچنین سایر عزیزان زحمت کش افعی تهران.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس