Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان بابیان اینکه روز قدس و عید فطر متفاوتی داریم گفت: مراسم روز قدس بدون راهپیمایی برگزار شده و در شهرهایی که نماز جمعه برگزار می‌شود تجمع داریم. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در شهرهایی که نماز جمعه برگزار می‌شود در همان محل نماز جمعه تجمع برگزار و بیانیه قرائت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال مانند سال‌های قبل برگزار نخواهد شد افزود: نماز عید سعید فطر نیز به‌صورت جداگانه در مساجد مختلف برگزار می‌شود و مانند سال‌های قبل در یک مکان مانند مصلی برگزار نخواهد شد.

استاندار کرمان با عنوان اینکه هنوز سهم استان کرمان از مبلغ اختصاص داده شده برای تامین خسارت اقتصادی کرونا مشخص نشده است گفت: پیگیر این مسئله هستیم و ظاهراً مبلغ اختصاص داده شده کشوری بوده و وزارتخانه‌ای پرداخت می‌شود.

نخستین جشنواره مجازی روز قدس در کرمان برگزار می‌شوداستاندار کرمان: مراسم احیای شب‌های قدر با جمعیت محدود در کرمان برگزار می‌شودجزئیات آخرین مصوبات ستاد کرونا در کرمان؛ از بازگشایی اقامتگاه‌‌های بوم‌گردی تا استفاده از ظرفیت تمامی کارکنان ادارات

در این جلسه حسین انجم‌شعاع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم روز قدس در کرمان از قبل انجام شده است اظهار داشت: این برنامه‌ریزی‌ها در شرایط کرونایی انجام شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده که مراسم به‌دور از تجمع انجام شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: پیشنهاد داریم با توجه به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی شهید مقاومت است طوری برنامه‌ریزی شود که مراسم روز قدس به‌صورت محدود در محل گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

زهرا موسی‌پور مدیرکل اموراجتماعی استانداری کرمان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به برداشتن محدودیت‌های کرونایی باید آموزش‌های لازم به مردم داده شود تا مردم با شرایط جدید و خاص کرونایی در اجتماعات حاضر شوند.

علی بابایی فرماندار کرمان نیز د راین جلسه با بیان اینکه در اختیارآباد کرمان تاکنون 35 نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند اظهار داشت: 22 نفر از آنها افراد یک خانواده هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه شرکت در مراسم ختم باعث شیوع بیماری در این منطقه شده است گفت: در حال حاضر تمهیداتی برای کنترل شیوع بیماری در اختیارآباد اندیشیده شده است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی استانداری کرمان ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی استانداری کرمان ویروس کرونا سردار قاسم سلیمانی راهپیمایی روز قدس استانداری کرمان استان کرمان ویروس کرونا برگزار می شود روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی (عکس)

به گزارش صدای ایران از خبر آنلاین،پوشش متفاوت لیلا بلوکات در مراسم بزرگذاشت اکبر زنجانپور مورد توجه قرار گرفت. این نکوداشت، عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه همزمان با زادروز حمید سمندریان که یکی از استادان زنجان‌پور بوده است، با حضور جمع پرشماری از مخاطبان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا شد.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی (عکس)
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی + عکس