Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضا البرزی با اشاره به اینکه وانت‌بارها بدون مجوز در سطح شهر فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر هلو، زردآلو، توت سفید و آلوچه (شهریار) وارد بازار همدان شده است و همچنان روند کاهشی قیمت‌های میوه‌های نوبرانه به علت افزایش ورود به بازار ادامه دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان گفت: قیمت هر کیلوگرم هندوانه در بازار همدان بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است، در حال حاضر هر کیلوگرم ملون و خربزه ۴۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد که قیمت آن‌ها نسبت به هفته گذشته کاهش پیداکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه سبز در بازار بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، فلفل دلمه رنگی ۱۰ تا هزار ۱۲ تومان که در سه یا چهار روز آینده قیمت آن کاهش پیدا می‌کند، گوجه‌فرنگی ۳۰۰۰ تومان و کاهو ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است و مشکلی در عرضه وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه تره‌بار همدان ادامه داد: قیمت خیار گلخانه‌ای گران‌تر از خیار زمینی است که از مناطق مختلف وارد بازار همدان شده و در حال حاضر خیار درختی باقیمت ۴۰۰۰ تومان است.

وی بیان کرد: سیب‌زمینی از ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، کدو خورشتی ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و بادمجان قیمت ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان در بازار همدان عرضه می‌شود.

کد خبر 512148 برچسب‌ها استان همدان میوه و تره بار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: میوه تره بار استان همدان میوه و تره بار بازار همدان ۴۰۰۰ تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید