Web Analytics Made Easy - Statcounter

توحید آذربد با تاکید بر اینکه علیرغم شرایط خاص پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا گمرکات آذربایجان غربی به صورت مستمر در جهت تحقق شعار جهش تولید به خدمت رسانی ادامه می‌دهد، افزود:  طی سال جاری بیش از ۹۵ تن فرآورده های دارویی و بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز کشور از مبدأ آلمان فرانسه و اسپانیا از طریق گمرکات آذربایجان غربی وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز گمرک رازی جهت تسهیل تجارت خارجی از طریق ریلی در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی کشور است، خاطر نشان کرد:  طی این مدت با توجه به بسته بودن مرزهای زمینی ترکیه طی هماهنگی به عمل آمده با طرف مقابل بیش از ۱۱۰۰واگن کالا با وزن تقریبی ۴۰ هزار تن و ارزش ۵۰میلیون دلار از این گمرک صادر شده است.

آذربد ادامه داد: همچنین ۲۳۶۱واگن کالا با وزن ۸۷۰ هزار تن و ارزش ۶۰میلیون دلار کالا از این گمرک وارد کشور شده است و این روند ادامه دارد.

ناظر گمرکات  استان با بیان اینکه به دلیل وجود شرایط خاص به منظور مقابله با ویروس کرونا در کشور، حجم قابل توجهی امور گمرکی از کمرگات تعطیل شده به گمرکات آذربایجان غربی انتقال یافته است، خاطر نشان کرد: افزایش پرسنل و ساعات کاری در ۲ گمرک تمرچین و رازی، در راستای افزایش خدمت رسانی و تسهیلات گمرکی از ابتدای اسفند ۹۸ تا پایان فروردین‌ سال جاری انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین جهت تسریع و تسهیل صادرات و واردات استان ایستگاه "قره تپه" در حوالی سلماس نیز به عنوان ایستگاه بار جهت انجام عملیات تخلیه کامیون به واگن کالاهای صادراتی استان و کشور و همچنین از واگن  به کامیون کالاهای وارداتی جهت ترخیص در داخل گمرکات کشور در نظر گرفته شده است.

48

کد خبر 1388789

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی گمرکات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌ای برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد، تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص سایر اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند، سال گذشته در استان ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر موفق به دریافت وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند