Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@19:48:04 GMT

ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در مهریز

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۷۲۳

ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در مهریز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضا زارع‌زاده در هفتمین نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات استان یزد افزود: تقویت رویکرد مردم‌محوری به جای دولت‌محوری، اولویت توسعه این شهرستان در احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است.

وی اظهار کرد: مهریز به لحاظ نزدیکی به مرکز استان و داشتن ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری، یکی از شهرستان‌های ویژه استان یزد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت کارگری یکی از مهمترین ویژگی‌های این شهرستان در حوزه اقتصادی است.

زارع‌زاده، فعالیت ۳۰۰ کارخانه و واحدهای صنعتی و ثبت ۱۰۰ اثر تاریخی را از دیگر ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری مهریز دانست و افزود: تاکنون ۴۰ قلعه تاریخی در این شهرستان شناسایی شده است.

فرماندار مهریز، فعالیت تنها فرودگاه آموزشی استان را یکی دیگر از ظرفیت‌های خاص این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، احیای واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل، از جمله اولویت‌های اجرایی این شهرستان برای امسال است.

زارع‌زاده بیان کرد: به منظور احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان مهریز ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: احیای کارخانه آرد بعد از ۱۲ سال، راه‌اندازی دوباره کارخانه تولید سوسیس و کالباس، احیای کارخانه شیر و همچنین حمایت از شروع به کار دوباره واحد تولیدی دستمال کاغذی، از جمله واحدهای در دستور کار فرمانداری مهریز در سال ۹۹ است.

کد خبر 512188 برچسب‌ها اشتغال جهش تولید استان یزد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اشتغال جهش تولید استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران