Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:25:26 GMT

تسریع در احداث ساختمان دادگستری بهاباد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۷۸۸

تسریع در احداث ساختمان دادگستری بهاباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید دهقان معاون مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان یزد در نشست با فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بهاباد با بیان اینکه احداث ساختمان دادگستری شهرستان بهاباد یکی از مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه در سال ۹۸ به استان یزد است، گفت: مهمترین هدف دستگاه قضا در توسعه فضا‌های فیزیکی ارائه خدمات در خور شان مراجعین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به همین منظور دادگستری کل استان آماده هرگونه تعامل و همکاری برای تسریع در احداث ساختمان دادگستری شهرستان بهاباد است.

دهقان با بیان اینکه احداث ساختمان دادگستری بهاباد از جمله مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوده است، گفت: دستگاه قضایی استان یزد بر اجرای دقیق مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان اهتمام جدی را دارد.

او اظهار داشت: به همین منظظور تعدادی پروژه را در استان یزد شروع کردیم که احداث ساختمان دادگستری بهاباد یکی از پروژه‌هایی است که در اولویت قرار دارد.

معاون مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان یزد با تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌های محلی و فرمانداری برای این پروژه،گفت: بعد از اینکه تمام مجوز‌های لازم برای پروژه اخذ شد، ساختمان دادگستری طی مدت دو سال احداث می‌شود.

فرماندار شهرستان بهاباد نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی ارزشمند رئیس دادگاه عمومی بهاباد به منظور توسعه و آبادانی شهرستان و انجام اقدامات قانونی در برخورد با متخلفین و افراد سودجو، گفت: حضور مردم در دادگستری نیازمند ساختمان مناسب است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری یزد قوه قضائیه احداث ساختمان دادگستری شهرستان بهاباد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • استقبال خاورمیانه از ساخت‌وساز ماژولار
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • درختانی که از داخل ساختمان عبور کردند
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق