Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:23:46 GMT

معارفه رسمی شهردار جدید آبادان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۰۲۵۸

معارفه رسمی شهردار جدید آبادان

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در مراسم رسمی معارفه شهردار این شهرستان گفت: در سال های اخیر علیرغم تلاش های متعدد شهرداران پیشین آبادان شاهد خدمت رسانی مناسب و رضایت مندی مردم نبودیم.

او افزود: انتظار داریم توسعه زیرساخت ها و ارائه خدمات شهری افزایش یابد و هرچه زودتر برای مشکل بدهی ها و حقوق معوقه کارگران و کارمندان شهرداری یک فکر اساسی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در این مراسم گفت: از شهردار جدید میخواهیم یک کارگروه قدرتمند با برنامه ای ویژه برای تحول و توسعه در شهر تشکیل دهد.

او افزود: در حال حاضر شهرداری آبادان ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که برای اصلاح امورات و بهبود کیفیت خدمت رسانی نیازمند تهیه یک برنامه جامع شهری در شهرداری هستیم که با روی کار آمدن افراد و مسئولان گوناگون دچار عملکردهای سلیقه ای نشویم.

امام جمعه آبادان  ادامه داد:بسیاری از معماری ها و نمای ساختمان های شهر نقش و حال و هوای متناسب با فرهنگ مردم منطقه ندارد که امیدواریم در این زمینه نیز تمهیدات مناسب اندیشیده شود.

شهاب صدیقی مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان نیز گفت:باید به گونه ای برنامه ریزی شود که شهرداری آبادان بتواند علاوه بر تخصیص اعتبارات مصوب،درآمدزایی درونی هم داشته باشد،شهرداری برای ارائه عملکردی قابل قبول ماهانه نیاز به اعتباری بالغ بر ۱۹میلیارد تومان دارد.

او گفت: ضرورت دارد و انتظار داریم طرح و بودجه و برنامه های تدوینی در شهرداری باید بی کم و کاست در دبیرخانه فرمانداری آبادان به ثبت برسد تا هماهنگی های بین بخشی افرایش یابد و از هرگونه شک و شبهه و شایعه پراکنی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معارفه شهردار شهردار جدید کارکنان شهرداری حقوق معوقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه