Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:26:44 GMT

روابط عمومی موثرترین شاخه ارتباطات در عصر حاضر است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۰۸۱۸

روابط عمومی موثرترین شاخه ارتباطات در عصر حاضر است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، در پیام محمدرضا بیدخام آمده است: ارتباطات از آن جهت زیبا، پویا و پایدار است که مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع از جمله تعهد، تخصص، علم، هنر و خلاقیت را یکجا به همراه دارد و هر آنکه پای در این مسیر می‌گذارد لاجرم باید از این توانمندی‌ها برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی نیز به عنوان شاخه‌ای مهم و مؤثر در مقوله ارتباطات، بیش از آنکه یک حرفه و مسؤولیت باشد، رویکردی علمی، اخلاقی، انسانی و اجتماعی در بدنه هر تشکل و سازمان است. روابط عمومی نه یک شغل اداری، بلکه یک شوق اداری است، زیرا فعالان این حوزه با عشق، شور، نشاط، ایده‌های نو، فناوری روز، هنر و خلاقیت گام برمی‌دارند و روحشان با سکون و ایستایی میانه‌ای ندارد.

کار روابط عمومی کار دل است. دغدغه‌ای همیشگی برای اجرای بهترین رویدادها و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مخاطبان، اما از آنجا که آب هم برای آنکه زنده و زلال بماند، باید جاری و سیال باشد و از سکون بپرهیزد؛ هر حوزه حرفه‌ای نیز برای حیات مداوم و طراوت و اثرگذاری همیشگی خود، همگام با گذشت زمان باید جاری باشد و با اقتضائات روز گام بردارد و روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در عصر ارتباطات و دوره‌ای که تجاری سازی و اطلاع رسانی پیشتاز است، جایگاه روابط عمومی نیز دوچندان است، موفقیت و بقا هر سازمانی به عملکرد پویا و تجاری آن وابسته است.

و امروز این حلقه ارتباط مدیران با کارکنان و مجموعه سازمان با مخاطبان دوران ساختار کهن و سنتی خود را پشت سر گذاشته و بر روش‌های نوین و تجاری بر اثرگذاری مفید تکیه دارد.

در حقیقت، در این رویکرد تجاری، در یک فضای رقابتی سالم، ارتباطات دوسویه، رضایتمندی و پاسخگویی به مشتریان محوریت روابط‌عمومی از صدر تا ذیل سازمان است و این رویکرد در کنار تبلیغات مؤثر باعث تثبیت و ارتقا برند خواهد شد.

اگرچه این اصول در بیان، کوتاه و آسان است و در عمل، همت، درایت و مسؤولیت بالایی می‌طلبد، اما همه ما در سازمان، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات با تکیه بر این رویکرد مؤثر بکار بسته‌ایم و امیدوارم بیش از پیش با شناسایی نقاط قابل بهبود و کاستی‌ها، بهترین رضایتمندی، پاسخگویی را در کارنامه خود ماندگار کنیم.

کد خبر 4926960

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران مخابرات منطقه کردستان روابط عمومی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان بیرجند بسته معیشتی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک