Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سنندج گفت: باید همگی قدردان نیروهای مردمی سپاه و مردم و خیرین باشیم که این حرکت انسان‌دوستانه را شکل داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت شب‌های قدر اظهار کرد:  همچنان که خداوند تبارک و تعالی می‌فرمایند باید از کسانی که در راه خدمت به مردم به ویژه قشر نیازمند تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج گفت: خداوند وعده داده کسانی که از محرومین و نیازمندان و مساکین دستگیری می‌کنند پاداش عظیم خواهند گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید همگی قدردان نیروهای مردمی سپاه و مردم و خیرین باشیم که این حرکت انسان‌دوستانه را شکل داده‌اند.

وی اضافه کرد: اگر چه به واسطه شیوع کرونا مراکز تجمع تعطیل شده و تا حدودی از هم فاصله گرفتیم  اما دل‌هایمان بیش از پیش نزدیک شده است.

ماموستا رستمی ی تصریح کرد: وحدت ‌رویه و همبستگی موجب شده که حرکت‌های خیرخواهانه متوقف نشود و در این شرایط حساس که دنیا را تکان داده، مردم و مسئولان در کنار یکدیگر یاریگر نیازمندان و محرومین جامعه هستند.

 امام جمعه سنندج افزود: کرونا همه را به سوی مودت، رحمت، یک‌دلی و وحدت سوق داد و در سایه این وحدت و همدلی حماسه‌های بی‌نظیر و بزرگی خلق شد.

وی با بیان اینکه نعمت‌ها فقط مادی نیستد تلاش تلاشگرانی‌ از هزاران عبادت بالاتر است،گفت: ملت فهیم ایران در تمام عرصه‌ها در کنار یکدیگر بوده و مسئولان نیز در این ایام تلاش مضاعف داشته اند.

ماموستا رستمی از وضعت افسارگسیخته قیمت عرضه کالاهای اساسی در بازار ابراز نگرانی کرد و گفت: کنترل و نظارت بر فعالیت اصناف و بازاریان باید بیشتر شود، کالاهای اساسی به صورت جدید افزایش قیمت پیدا کرده است مردم دیگر قدرت خرید ندارند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان امام جمعه سنندج ماموستا رستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • وابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است