Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به معنای واقعی، فاصله‌گذاری اجتماعی را در بازی با شالکه رعایت کردند. تاریخ انتشار: 19:30 - 27 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۳۴۲

خبرگزاری میزان- بازی‌های باقیمانده فصل جاری بوندس‌لیگا آلمان پس از وقفه‌ای دو ماهه در نتیجه شیوع ویروس کرونا، سرانجام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضع شده از جانب دولت آلمان از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار همزمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از بازی‌های هفته بیست‌وششم بوندس‌لیگا، عصر امروز بوروسیا دورتموند در دربی روهر در خانه‌اش به مصاف شالکه رفته که این بازی تا دقیقه ۷۰ با برتری ۴ بر صفر زردپوشان وستفالن در جریان است.

تیم تحت‌هدایت لوسین فاوره توسط ارلینگ هالند (۲۹)، رافائل گوئریرو (۴۵ و ۶۳) و تورگان اِزار (۴۸) به گل رسیده است.

نکته جالب در این بازی، اما رعایت اصولی فاصله‌گذاری اجتماعی از جانب بازیکنان دورتموند به هنگام شادی گل و نوع نشستن روی نیمکت ذخیره بود که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید به دنبال جذب بال دورتموند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوندس لیگا دورتموند بوندس لیگا شالکه ویروس کرونا شالکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم

دیدار دو تیم دورتموند و لایپزیش با پیروزی پر گل لایپزیش به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیش عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لایپزیش به‌پایان رسید.

جیدون سانچو در دقیقه ۲۰ تک گل تیم دورتموند را به ثمر رساند.

ایکوما اوپندا در دقیقه ۲۳، بنجامین سسکو در دقیقه ۲+۴۵، محمد سیماکان در دقیقه ۴۶ و کریستوف بوامگارتنر در دقیقه ۸۰ گل‌های لایپزیش را رقم زدند.

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش کد خبر 748525

دیگر خبرها

  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳