Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم   نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی این بخش مهم از هر سازمان را عاملی برای پیشرفت و تعالی هر مجموعه دانست و گفت: روابط عمومی باید در قامت یک نهادی فعال، پویا و استاندارد و کارآمد بتواند و با بهره گیری از شیوه‌های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی به نیاز‌های مخاطبان درون و برون سازمانی پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان افزود: روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است بدست آورده و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آن‌ها استفاده کند از این رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد.

او با بیان اینکه امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است اضافه کرد: نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

نماینده، ولی فقیه در استان ادامه داد: از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

امام جمعه تبریز اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات را متذکر شد و گفت: موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار دانست و گفت: روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

او با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر گفت: محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است؛ بنابراین باید به روابط عمومی و کارکرد‌های آن، بهتر و منطقی‌تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با تقدیر حماسه آفرینی مردم در شرایط کرونا در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه گفت: اقشار مختلف مردم در قالب گروه‌های مختلف در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، هیات‌های حسینی جلوه‌هایی از شکوه همدلی را نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم راهپیمایی روز جهانی قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر را منوط به شرایط سفید در شهر‌ها دانست و گفت: آنچه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده نماز عید سعید فطر فقط در مساجد برگزار خواهد شد.

دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در رزمایش مواسات جزء استان‌های برتر است گفت: تبدیل شدن بیماری کرونا به مسله اجتماعی باعث شدن شکوه همدلی را در جای جای شهر‌های استان شاهد باشیم.

اودر ادامه با بیان اینکه خطه آذربایجان خواستگاه تشیع اثنی عشری است گفت: ایران مدرن مدیون آذربایجان است و همه تحولات نوگرایانه از این منطقه شروع شده است از این رو باید افتخاراتمان را در تمامی عرصه به رخ دوستان و دشمنان بکشیم.

او اضافه کرد: اینکه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران از تبریز بدون گدا و معتاد متجاهر تقدیر و تمجید میکنند نشان جایگاه والای این شهر در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد و باید بیش از پیش این ویژگی‌های منحصر به فرد در قالب‌های مختلف بیان شود.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان از شورای فرهنگ عمومی خواست در سال جاری مشخصا پیگیری یک موضوع فرهنگی را دنبال کند.
او پیشنهاد کرد شورای فرهنگ عمومی موضوع اعتماد اجتماعی را در سال جاری مورد بررسی قرار دهد.

در هشتادومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا گزارش ارائه داد.
انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه رئیس جمهور شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب