Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@22:50:39 GMT

توجه به کارآفرینی افراد نیازمند در کنار کمک‌های مومنانه

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۱۰۵

توجه به کارآفرینی افراد نیازمند در کنار کمک‌های مومنانه

محمدحسین بابایی با بیان اینکه نمونه این همدلی میان مسئولان تنها در زمان دفاع مقدس بوده است، بر لزوم روند ادامه این امر تأکید کرد و گفت: امروز کمک مومنانه و فردا باید به کارآفرینی برای این افراد که نیازمند کار هستند، توجه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی امشب در آغاز مرحله دوم رزمایش مومنانه در شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه بحران ویروس کرونا می‌توانست برای ما هم مانند اکثر کشورهای جهان یک حادثه بسیار تلخ باشد، اظهار کرد: اما به یمن فرهنگ غنی شیعی، اهل بیتی و وجود نایب امام زمان، قضیه کرونا با وجود تحریم‌ها برای ما تبدیل به صحنه‌های بسیار زیبا شد و فرصت زیادی برای انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به بی‌رحمی‌های کشورهای غربی در مسئله ویروس کرونا و با بیان اینکه هنوز عمق فاجعه انسانی مدیریت غربی آشکار نشده است، افزود: عده‌ای از زمان مشروطه غرب‌گرا و غرب‌باور بوده‌اند اما امام از همان ابتدا غربی‌ها را شناخت و از 57 سال پیش باطن امریکا را تشخیص داد؛ امریکایی که در راس آن، مدیریت شیاطین جنی و انسی است و چیزی به نام خدا در آن وجود ندارد و جایی که خدا نیست، انسانیت دروغی بیش نبوده و مساله کرونا چشم بسیاری را به این امر باز کرد.
 
فرمانده سپاه کربلا استان مازندران، یکی دیگر از خواص ویروس کرونا را بازگشت مردم کشور به سمت باطن پاکشان برشمرد و با بیان این مطلب که مردم ما در هنگام سختی و قحطی به جای اینکه به جان هم بیافتند، به هم کمک کردند، گفت: در دین، سه واژه مواسات، انفاق و ایثار وجود دارد که مواسات به معنای همدردی، انفاق به معنای بخشیدن زیادی مال و ایثار نیز برتری دادن دیگران بر خود است و کادر درمان ما و بسیجیانی که به کمک آنها شتافتند و ماسک و گان دوختند از رفاه خود گذشتند و ایثار کردند و عده‌ای از مال خود انفاق و بخش زیادی از مردم ما مواسات کردند.
 
این مسئول از دیگر دستاوردهای ویروس کرونا را خلاقیت و ابتکار عنوان کرد و افزود: ما در اوج تحریم، به تولیدکننده تبدیل شدیم و ابتکار و خلاقیت جوانان ما گل کرد و اکنون کیت‌های آزمایشگاهی ما به آلمان صادر می‌شود و اگر شرایط آماده باشد به همه جهان آسیب‌دیده کمک می‌کنیم.
 
بابایی با بیان اینکه هر وقت مردم پای کار باشند، مشکلات تمام می‌شود، به گشت رضویون و امنیت مردمی اشاره و بر مردمی شدن اقتصاد، فرهنگ و دیگر امور تأکید کرد و گفت: اقتصاد دولتی آسیب‌پذیر است و دولت مردان ما باید بیشتر به مردمی شدن اقتصاد توجه کنند.
 
وی با اذعان بر اینکه حضور مردم موجب تحقق این کار قشنگ در رزمایش مومنانه شد، افزود: در مرحله اول رزمایش ایثار از ابتدای اسفند تا 15 شعبان، عدد ریالی کمک کارگاه‌های تولیدی و بیش از 5 هزار خیاط و عوامل خیاطی در استان، بیش از 60 میلیارد تومان می‌شود و در رزمایش مومنانه این رقم چندین برابر شد.
 
فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه نمونه این همدلی میان مسئولان تنها در زمان دفاع مقدس بوده است، بر لزوم روند ادامه این امر تأکید کرد و افزود: امروز کمک مومنانه و فردا باید به کارآفرینی برای این افراد که نیازمند کار هستند، توجه شود.
 
بابایی با اشاره به شعار سال، گفت: هر فرد باید بیاندیشد که می‌تواند چه نقشی را در جهش تولید ایفا کند و بدانیم که نه دشمن هیچگاه دست از سر ما بر می‌دارد و نه دنیا، دنیا رفاه و بیکاری است بلکه دنیا به آزمایش‌ها پیچیده شده است و کار ما هیچگاه تمام نمی‌شود و سرمایه‌ای که امروز بدست آورده‌ایم را نباید مفت از دست دهیم بلکه مجدد سرمایه‌گذاری کرده و رویش‌های آن را ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • بازار هیپنوتیزم در شبکه‌های اجتماعی/ هیپنوتیزم چیست و اصلا فایده‌ای هم دارد؟
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون