Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:59:32 GMT

موکب‌‌داران ‌خراسان شمالی هم به صف رزمایش مواسات و همدلی پیوستند + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۹۶۴

موکب‌‌داران ‌خراسان شمالی هم به صف رزمایش مواسات و همدلی پیوستند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خادمین موکب اصحاب خراسانی که در اربعین حسینی میزبان هزاران زائر خراسان شمالی در کربلای معلی هستند٬ این شب‌ها با توزیع غذای گرم برای وعده سحری به صف رزمایش مواسات پیوستند. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ خادمین موکب اصحاب خراسانی که در اربعین حسینی میزبان هزاران زائر خراسان شمالی در کربلای معلی هستند٬ این شب‌ها با توزیع غذای گرم برای وعده سحری به صف رزمایش مواسات پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش تسنیم نتیجه داد؛ رزمایش مواسات و همدلی به کوره‌های آجرپزی گناباد رسیداصفهان| مواسات و همدلی باید به توانمندی خانواده‌ها بیانجامدگزارش/ سبقت تهرانی‌ها از یکدیگر در میدان "رزمایش مواسات و همدلی" + تصاویر

سردار حسین‌علی محمدی در تشریح این اقادام کریمانه اظهار داشت: خادمین موکب اصحاب خراسانی هر شب در دهه پایانی ماه مبارک رمضان تعداد 300 پرس غذای گرم را در بین خانوارهای نیازمند و محرومی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند توزیع می‌کنند.

وی افزود: این افراد و خانوارها در تمام مناطق حاشیه شهر بجنورد شناسایی شده و خادمین موکب وظیفه پخت و توزیع این غذاها را تقبل کرده‌اند. هزینه این امر خداپسندانه نیز توسط همین خادمین تامین می‌شود و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواسات و همدلی رزمایش مواسات خراسان شمالی خادمین موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی

پیکر عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079742 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی