Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@16:11:50 GMT

مشروح 20، شنبه 27 اردیبهشت 99

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۲۳۰

‍‍‍‍‍‍

رونمایی از هفت نمونه لباس جدید گروه درمانی با حضور وزیر بهداشت،شناسایی هزار و ۷۵۷ بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته و تصمیمات جدید ستاد کرونا از مهمترین عناوین این بخش خبر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آن شب قدری که گویند اهل خلوت، امشب است ... یارب این تأثیرء دولت در کدامین کوکب است؟
شکوه این شب از هزار ماه برتر است، چرا که هبوطء معجزهء فخر عالم، شب تقدیرء امور، شب شفابخشء شب‌-زنده‌داران، همین شب قدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، صحن‌های اماکن مقدس، ازجمله حرم مطهر رضوی، از ابتدای ماه شوال بازگشایی می شه ؛.. البته محدود!. رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رواق‌ها همچنان بسته خواهد ماند و ساعت بازگشایی صحن ها هم اعلام می شه.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رئیس جمهور گفت: نماز عیدفطر هم با رعایت اصول بهداشتی در سراسر کشور برگزار می‌شه؛ البته نه در مصلاها و مراکز پرتجمع، بلکه در مساجد و محله ها. آقای روحانی اضافه کرد: مراسم روز قدس نیز در 218 شهرستان که وضعیتشون سفید اعلام شده، برگزار خواهد شد ... این مراسم فقط به صورت اجتماع در اماکن برگزاری نمازجمعه خواهد بود، نه راهپیمایی .

رئیس جمهور از بازگشایی دانشگاه‌ها از هفدهم خرداد خبر داد و اضافه کرد: فعالیت‌های ورزشی هم بدون تماشاگر، بعد از ماه رمضان، ازسرگرفته میشه ... رستوران‌ها نیز بعد از ماه رمضان، با دستورالعمل‌های خاص، باز خواهند شد ... آقای روحانی با تاکید بر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی گفت: درسته شرایطء کشور، بهتر از گذشته شده، اما خطر کرونا هنوز وجود داره.

*****
در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، از هفت نمونه لباسء جدیدء گروه درمانی، رونمایی شد. این لباس ها از پارچه ای با قابلیت تعریق و تنفسء مناسب برای گروه پزشکی تهیه شده و هیچ هوایی از بیرون به داخل لباس، نفوذ نمی کنه. وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم، بار دیگه بر رعایت بیش از پیش فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*****************************
شناسایی هزارو ۷۵۷ بیمارء جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته... سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بیشترء این بیماران، از افرادء در تماس با مبتلایان بودن که شناسایی شدن. آقای جهانپور اضافه کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵ بیمار کرونایی جان باختن که مجموع جانباختگان به ۶ هزار و ۹۳۷ نفر رسید. سخنگوی وزارت بهداشت درباره هرگونه سفرء غیرضرور هم هشدار داد.

*****************************
مدیرکل تجهیزات پزشکیء وزارت بهداشت گفت: در تأمین انواع ماسک، ونتیلاتور و کیت‌های تشخیص، در کشور، کمبودی وجود نداره. آقای صفوی اضافه کرد: در تامین ماسک‌ های " سه‌ لایه و ان 95 " ظرفیت تولیدء کشور، بیش از پنج برابر شده، و تولید و تامین ونتیلاتور هم در وضع قابل قبولی قرار داره. برای پیکء احتمالی در پائیز هم پیش بینی های لازم شده.
*****************************
رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: رصدهای میدانی نشون می ده رعایت دستورالعمل ها در تهران* هم افزایش یافته، اما جا داره این دستورات، بیش از اینها رعایت بشه.

*****************************
تجربهء شنیدن یک خبرء بد که فرصت تغییر رو از آدم میگیره و دلهره از یک غافلگیریء هراس انگیز، که البته در این موردء بخصوص، خیلی راحت میشه غافلگیر نشد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در بیمارستان گلستانء نیروی دریایی، از سه نفر از عیادت از مجروحان حادثه شناور کنارک، عیادت کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*****
همایش بین المللی قدسء شریف، 29 و 30 اردیبهشت، مجازی برگزار می شه ... رئیس کنگره بین المللی قدس شریف گفت: معامله قرن، از مهمترین محورهای این همایشه.   *****************************
نظامیان صهیونیست در حمله به شرق قدس اشغالی، سه فلسطینی رو به ضرب گلوله، زخمی کردن ... نظامیان رژیم اشغالگر قدس با یورش به خانهء حمارشه، از سران حماس در جنین ، او و خانواده اش رو به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادن ... حمارشه که از ناحیه سر زخمی شده، گفت: این جنایتها باعث نخواهد شد ما سرزمین مان را ترک کنیم. همزمان با تلاش صهیونیست‌ها برای سرقت اراضی فلسطینی در کرانه باختری و روز نکبت، درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی، افزایش یافته.
-
*****************************
شرکت کنندگان در مراسم هفتاد و دومین سالگرد اشغال فلسطین، با حضور نخبگانء سوری و فلسطینی در دمشق ، ضمن محکومیت سازشگریء اعراب، بر ادامهء مقاومت تا آزادسازی سرزمین های فلسطین، تاکید کردن.

*****************************
اتصال ویروس کوئید19 به ویروسی اشغالگر در فلسطین ... خطی که کاربران فضای مجازی در آستانه روز جهانی قدس بین دو ویروس آدم کش رسم کردن .   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اما روایتء آماری از حواشی و سیاسی- کاری های کرونا در جهان... کرونا البته ، تبعاتء متفاوتی در نقاط مختلفء دنیا داره. ابتلای بیش از چهار میلیون و 620 هزار نفر و قربانی شدن حدود 308 هزار نفر و البته، نزدیک یک میلیون و 760 هزار بهبود یافته، تنها یک روی ماجراست.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
با قاچاقء کالا و ارز، مبارزهء ساختاری می شه. رئیس ستاد مبارزه با قاچاقء کالا و ارز در نشست مدیرانء اطلاع رسانیء دستگاههای مختلف گفت: سامانهء شناسه‌دار کردن لوازم خانگی، به زودی فعال می شه.

********************************
هشدار به سایت های فروش خودرو... رئیس پلیس امنیتء اقتصادی گفت: سایت های فروش خودرو که قیمت های غیرمعمول و غیرکارشناسی می‌دن، بسته خواهند شد. سردار مقیمی از مردم خواست موارد احتکارء خودرو را به پلیسء امنیت اقتصادی گزارش بدن.
********************************
مدیرعامل صندوق بازنشستگیء کشوری گفت: به بازنشستگان برای خرید سهامء صندوق واسطه گریء مالیء یکم ( ETF)، وامء یک میلیون تومانی پرداخت می شه. بازنشستگانء کشوریء متقاضی می تونن تا 30 اردیبهشت، در سایت صندوق، نام نویسی کنن.
********************************
لغو محدودیتء زوج و فرد در مراکز تعویض پلاک... رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ساعت کاریء این مراکز در تهران تا ساعت ۱۷ خواهد بود و در استان‌ها با تشخیص پلیسء راهورء استان، تا زمان کاهشء مراجعان به حالت عادی، ادامه می‌یابد.
********************************
رئیس جمهور آمریکا، استیو لینیک، بازرس کل وزارت امورخارجهء این کشور رو برکنار کرد. استیو لینیک، تحقیقاتی رو درباره مایک پمپئو، وزیر امورخارجه*، آغاز کرده بود.
********************************
یک نظامیء آمریکاییء مستقر در پایگاه اوکیناوای ژاپن، بازداشت شد. این نظامی به دزدی از محل صرافی در ژاپن متهم است.
********************************

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر20 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های قم شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استان قم، امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها