Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیردل گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری کاتبی طرقی مسجد جامع شهید عاقل روستای طرق شهرستان کوهسرخ و خیرین مرکز نیکوکاری ولایت روستا تعداد ۹۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع گردید.

«محمد شیردل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) گفت: با توجه به تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون به سمت حضور در فضای مجازی بود که برگزاری دعا، مناسبت های مذهبی و نشست های هم اندیشی سوق پیدا کرد و در این زمینه نیز با توجه به مشکلات اقتصادی که به این واسطه بوجود آمد تهیه بسته های معیشتی و تهیه غذای گرم با همکاری خیرین منطقه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون کاتبی طرقی کوهسرخ افزود: شیوع کرونا ویروس موجب مختل شدن بازار کسب و کار در سطح جامعه شد به گونه ای که بسیاری از اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس دست از کاسبی برداشتند و از این رو بسیاری از این افراد متضرر شدند اما گروهی که بیش از همه نیازمند توجه و حمایت افراد خیر و نیک اندیش می باشند، اقشار نیازمند و فقرا هستند.

 

وی با بیان اینکه مشارکت کانون‌ها و فعالان مسجد در لبیک به ندای رهبری و رزمایش مواسات چشمگیر و بی نظیر است، گفت: نیروی تربیت شده مسجدی در زمانه بروز سیل به یاری سیل زدگان می شتابد و در زمانی که یک بیماری ویروسی منحوس تمامی بشریت را تهدید می کند بار دیگر به صحنه می آید و نقش خویش را در عرصه خدمت رسانی و تلاش به بهترین نحو انجام می دهد.

 

شیردل با تاکید بر اینکه کانون فرهنگی هنری مساجد با توجه به رسالت و دغدغه ها همواره تلاش کرده در برنامه های مختلف، کنار مردم باشند، افزود: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری کاتبی طرقی مسجد جامع شهید عاقل روستای طرق شهرستان کوهسرخ و خیرین مرکز نیکوکاری ولایت روستا تعداد ۹۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع گردید.

 

مدیر کانون کاتبی طرقی کوهسرخ با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «مردم ماه رمضان امسال را به رزمایش گسترده کمک به نیازمندان تبدیل کنند» گفت: رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیرو فرامین معظم له در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد:کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه های که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش و دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کوهسرخ طبخ غذا کانون های فرهنگی هنری مساجد فرهنگی هنری غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی