Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:27:33 GMT

مساجد و مصلای نماز جمعه نطنز سنگر اجرای طرح ملی راهکار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۴۵۱۶

مساجد و مصلای نماز جمعه نطنز سنگر اجرای طرح ملی راهکار شد

بخشی با اشاره به اجرای طرح ملی راهکار توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: مساجد و مصلی نماز جمعه سنگر اجرای طرح راهکار و قرارگاه رزمایش همدلی شده است.

«ابوالفضل بخشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به همدلی ملت ایران برای بهبود مشکلات معیشتی همنوعان خود اظهار داشت: حرکت جوانان و نوجوانان در رزمایش همدلی به یادماندنی و ماندگار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری مصلی نطنز با اشاره به اجرای طرح ملی راهکار توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: مساجد و مصلی نماز جمعه سنگر اجرای طرح راهکار و قرارگاه رزمایش همدلی شده است.


وی ادامه داد: نهادهای اداری و مردم خیر شهرستان نطنز برای کمک به نیازمندان بیش از یک‌میلیارد ریال تاکنون کمک کرده اند که بسته های غذایی آماده شده و در بین نیازمندان در حال توزیع است.


بخشی، به گرامیداشت مناسبت های این‌ماه نیز اشاره کرد و گفت: گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و شب های احیا با کمترین اجتماعات و در قالب برنامه های فرهنگی مجازی تا کنون اجرا شده است.


وی گردهمایی ائمه جمعه و جماعات با هدف همبستگی و گسترش رزمایش همدلی و اجرای طرح راهکار را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این ایام در شهرستان نطنز اعلام کرد.


مدیرمسئول کانون فاطمه زهرا(س) نطنز خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی برای مخاطبان با همت و برنامه ریزی جوانان اجرا می شود.

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی راهکار طرح راهکار طرح ملی راهکار صفاری نطنزی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان شهرستان نطنز نطنز رزمایش همدلی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.
مجموعه های ذیل این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی(ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، کتاب «نامه امام صادق (ع) به شیعیان» معرفی می‌شود.
کتاب «نامه امام صادق علیه السلام به شیعیان» را محمدباقر انصاری گردآوری و انتشارات دلیل ما آن را منتشر کرده است.
فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت