Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@03:07:25 GMT

شنبه‌های خلاق برای شهری خلاق

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۰۵۸

شنبه‌های خلاق برای شهری خلاق

شنبه‌های خلاق اصفهان، شهروندان خلاق ایده‌های نوآورانه خود را در زمینه حل چالش‌های شهری در زمینه کرونا و آموزش آنلاین بیان کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه‌های خلاق اصفهان را به شکل آنلاین و در لایو اینستاگرامی فرصتی برای کارآفرینان، ایده پردازان و جوانان این مرز و بوم ایجاد کرده تا ایده‌های خودشان را با مدیران شهری و کارشناسان حوزه خلاقیت و فناوری در میان بگذارند و ایده‌های برتر عملی سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد آکوچکیان که بنیان‌گذار آکادمی ایرانیان و پلتفرم آموزش مجازی استاد "آپ" است. مدیر سابقه مرکز کارآفرینی هاب همراه اول و مدیر توسعه تجاری شرکت رهنما او تألیف دو کتاب ۱۰ فرمان رهبری پیروزمندانه و خلق محصول ناب را در کارنامه خود دارد. همچنین دو دهه تجربه مدیریت فناوری‌های مختلف دستاوردهای متعددی چون جایزه prize my مالزی و کارآفرین برگزیده ملی جمهوری اسلامی ایران را برای او به همراه داشته است با ایده اپلیکیشن "استاد اپ" در شنبه‌های خلاق اصفهان شرکت کرد این برنامه با چندصد دوره مجازی به صورت پادکست در اختیار مخاطبین است. مردم با پرداخت حق اشتراک اندک ماهیانه می‌توانند با سرعت نامحدود به تمام این محتوا دسترسی داشته باشند.

مرتضی عباس پور که کارشناس it است و از شرکت سرافراز رایان قاصدک در شنبه‌های خلاق اصفهان شرکت کرده و با ایده نرم افزار ساخت و برگزاری آزمون آنلاین، نظرسنجی و ضبط صدای مشتری، بحث تحقیقات و مقالات دانشگاهی و پخش پرسشنامه است، شرکت کرده این نرم افزار باعث شده هزینه، زمان و نیروی انسانی سازمان‌ها، محقق‌ها و مراکز آموزشی صرفه‌جویی شود و به علت الکترونیکی بودن آن مصرف کاغذ را به حداقل رسانده است.

امین مقتدری سومین ایده‌پرداز که کارشناسی ارشد MBA دارد و از شرکت هیدرولیک جم که دانش بنیان فعال در خلق استارت تاپ‌های مبتنی بر فناوری است در شنبه‌های خلاق اصفهان شرکت کرده، ایده او سامانه Baclass پلتفرمی که ساخت سامانه‌های آموزش مجازی به صورت اختصاصی و یا اشتراکی از ویژگی‌های این ایده است.

مرتضی نصوحی که کارشناس برنامه‌های شنبه‌های خلاق و مدیر آموزش، تشکیلات و بهبودهای روش‌های شهرداری اصفهان است درباره این ایده‌های مطرح شده گفت: سه ایده مطرح شده ایده‌هایی با قابلیت اجرایی هستند که برای ارزیابی نیاز به بررسی دقیق‌تر است خصوصاً که مدل‌های درآمدی آن مشخص نشده است. ایده‌های مطرح شده از باب خلاقیت شاید نمونه مشابه دارد و در بحث آموزش الکترونیکی آموزگارگرام هم باید با آموزش و پرورش مشورت شود، چراکه ذی‌نفع اصلی این ارگان است و باید به او پرداخته شود. امیدوارم با همت روز به روز توسعه بهتری در سیستم‌هایی که ارائه کردند و خدمات الکترونیکی بهتری به شهروندان ارائه شود که یکی از آن‌ها بحث آموزش که در ارتقا سطح جامعه بسیار مؤثر است.

کد خبر 424132

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خلاقيت و نواوري خلاقیت خلاقیت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت موج‌های ضعیف و ناپایدار طی امروز و فردا شنبه در ارتفاعات نیمه شرقی و جنوبی استان، اظهار داشت: شرایط جوی در بیشتر مناطق طی ۲۴ ساعت آینده همچنان به صورت رشد ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و در مناطق مستعد شرقی بارش رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت تا بعدازظهر سه‌شنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود، خاطرنشان کرد: از بعدازظهر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا پایان هفته پیش رو سامانه فعال بارشی جدیدی در استان اصفهان خواهم داشت که از سمت مناطق غرب و جنوب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین یک تا سه درجه سلسیوس افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، بادرود با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و شاهین‌شهر و میمه با کمینه دمای یک درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6089115

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴