Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: تصمیم نهایی برای برگزاری مسابقه فینال تا فردا اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا دور برگشت مرحله فینال مسابقات بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن و بانوان شهر گرگان برگزار نشد. قرار بود این بازی در تاریخ 7 اسفند برگزار شود اما با توجه به شیوع ویروس با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، بانوان شهر گرگان از سفر به تهران خودداری کرد تا این مسابقه لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اعلام ریاست جمهوری مبنی بر شروع فعالیت‌های ورزشی بدون حضور تماشاگران، فدراسیون بسکتبال هم در نظر دارد تنها بازی فینال زنان را برگزار کند.

فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: من روز گذشته با سرمربی گروه بهمن صحبت کردم. باید این موضوع را بررسی کرده و فردا تصمیم نهایی را اعلام کرد. البته در این خصوص باید صحبت‌هایی هم با رئیس فدراسیون داشته باشیم تا کمیته فنی تصمیم نهایی را اعلام کند.

وی افزود: می‌توانیم به تیم‌ها 2-3 هفته فرصت بدهیم تا تمرین کنند. ما حتی برنامه‌ریزی مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر را هم انجام داده‌ایم اما باید ببینیم ستاد مبارزه با کرونا چه تصمیمی می‌گیرد. برنامه ما این است از اول مرداد مسابقات قهرمانی کشور و 15 مهر یا نهایت اول آبان مسابقات لیگ را برگزار کنیم.

به گزارش فارس، دور رفت مرحله فینال به سود گروه بهمن به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی بانوان گرگان بسکتبال تصمیم نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم