Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: گروه بازرسی در هیئت پزشکی ورزشی فعال شده است و هر باشگاهی که فعالیت‌های انفرادی در آن انجام می‌شود، باید تعهدنامه های بهداشتی را تکمیل کند.

احمد باقری مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازرسی‌های مورد نیاز از فعالیت‌های ورزشی انفرادی، اظهار کرد: ۳۰ رشته انفرادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور فعالیتشان شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروتکل‌های بهداشتی لیستی دارد که برای هیئت‌های پزشکی ورزشی ابلاغ شده است و بازرسان ما در محل تمرینات رشته‌های انفرادی حاضر می‌شوند و طبق لیست شرایط محل تمرین را بررسی خواهند کرد. همچنین فرم خود اظهاری و تعهدنامه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز وجود دارد که در دستور کار هیئت است.

وی با اشاره به شروع فعالیت گروه بازرسی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان، افزود: از این هفته گروه بازرسی ما در هیئت پزشکی ورزشی فعال شده و هر باشگاهی که فعالیت‌های انفرادی در آن انجام می‌شود باید تعهدنامه‌های بهداشتی را تکمیل کنند. مراکزی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در مرحله اول نامه کتبی به فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان ارسال می‌شود و در مرحله دوم با بازرسی مجدد اگر پروتکل‌ها رعایت نشده باشد، آن مرکز پلمپ خواهد شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با اشاره به آموزش دادن پروتکل‌های بهداشتی به رشته‌های گروهی و مراکز خصوصی، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در رشته‌های تیمی و باشگاه‌های خصوصی میزان سرایت کوید ۱۹ بیشتر است، به مراتب توجه بیشتری خواهیم داشت و با تشکیل گروهی سعی می‌کنیم آموزش مورد نیاز را به صورت کتبی، مجازی و حضوری در دستور کار داشته باشیم.

باقری مقدم ادامه داد: هیئت هفته پرکاری را در پیش دارد و باید برای بازگشایی مراکز هماهنگی‌های لازم انجام شود و پیش بینی می‌کنیم اگر ستاد مرکزی مقابله با کرونا موافقت کنند، باشگاه‌های خصوصی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.

وی در رابطه با دیگر نقش‌های هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در فرآیند بازرسی از مراکز، افزود: از آنجایی که پوشش مسابقات و نظارت بر موارد بهداشتی برعهده هیئت پزشکی ورزشی است، سعی می‌کنیم پوشش پزشکی به صورت کامل‌تر و با توجه به ویروس کرونا انجام شود تا امدادگران ما با آمادگی کامل برای مراقبت از ورزشکاران حاضر شوند.

کد خبر 424149

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان بازگشایی باشگاه های ورزشی ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان هیئت پزشکی ورزشی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد

به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیر مجاز در مراسمات عروسی پلمپ شد.

به گزارش فارس، علی حسنوند ظهر امروز در حاشیه پلمپ تالار افلاک این شهرستان بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر گردید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر در تل‌آویو
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند